MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Update Afsluitingen Nederland.

Announcements
    4
    7
    625
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Hans van de Ven MR.MRA
      Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts last edited by

Het bestand is bijgewerkt.
      Open het bestand, sla het op als .csv (POI) en upload het als POI.
      Je kunt de afsluitingen dan zichtbaar maken bij het plannen van je route en je route eromheen plannen.
      Alsluitingen_NLD

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
      Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

CD130 Con Hennekens 2 Replies Last reply Reply Quote 5
      • CD130
        CD130 @Hans van de Ven MR.MRA last edited by

@Hans-van-de-Ven-MR-MRA Dankjewel!! Kan die van Duitsland ook hier gedeeld worden?

The adventure starts where the plans end | READY TO >> RACE 🧡

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Con Hennekens
          Con Hennekens @Hans van de Ven MR.MRA last edited by Con Hennekens

@Hans-van-de-Ven-MR-MRA, is het gebruikelijk dat de mcDrives óók als gesloten op de lijst staan?

e70a3028-0c15-4756-ae00-c3bdaf8521ba-image.png

Ik denk het niet 😉 Want ik zie ook talloze McDonaldsen door heel europa op de kaart verschijnen bij het aanzetten van de Afsluitingen NLD 🤣

e4e2a435-fc56-4271-a4de-fa48f94dcd85-image.png

Dus ik denk dat er per ongeluk wat teveel meegekomen is op je lijst.

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
          I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

white.mouse 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • white.mouse
            white.mouse @Con Hennekens last edited by

@Con-Hennekens
            Heb jij wel het goede bestand? Als ik bij mij kijk zie ik deze afsluiting(en) niet. ScreenShot-001.jpg

met een R1250RT met TFT en BMW Connected Ride App; de Garmin Zumo XT en My Route App in combinatie met de Carpuride W702 (voor Android op de Motor!)

Con Hennekens 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Con Hennekens
              Con Hennekens @white.mouse last edited by Con Hennekens

@white-mouse-on-the-motorbikegmail-com, Ja, volgens mij wel... Het is de enige actieve bibliotheek in het screenshot hierboven, en als ik die uitvink vallen all die McDrek vestigingen weg. De grap is dat er ook échte afsluitingen bij staan... Ik zal vanavond thuis nog eens kijken.

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Hans van de Ven MR.MRA
                Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Con Hennekens last edited by

@Con-Hennekens

Ik zal eens kijken of die in de bron aanstaan, heb ik al gemeld dat een poi lijst uit je bibliotheek meegaat als je een bestand opslaat

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
                Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

Con Hennekens 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Con Hennekens
                  Con Hennekens @Hans van de Ven MR.MRA last edited by

@Hans-van-de-Ven-MR-MRA, Oh, dan zal het dat zijn denk ik. Dus ik moet eerst al mijn bibliotheken uitzetten voor ik jouw Afsluitingen download? Weer wat geleerd... 😉 (wel stom eigenlijk, maar ik snap de oorzaak wel)

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 1 / 1
                  • First post
                    Last post
                  ACTIVE USERS
                  POPULAR TOPICS
                  • Turn by Turn directions

• myroute web bug report

• Web Planner Overhaul?

MY GROUPS