Update Afsluitingen Nederland.
-
Het bestand is bijgewerkt.
Open het bestand, sla het op als .csv (POI) en upload het als POI.
Je kunt de afsluitingen dan zichtbaar maken bij het plannen van je route en je route eromheen plannen.
Alsluitingen_NLD -
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA Dankjewel!! Kan die van Duitsland ook hier gedeeld worden?
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA, is het gebruikelijk dat de mcDrives óók als gesloten op de lijst staan?
Ik denk het niet Want ik zie ook talloze McDonaldsen door heel europa op de kaart verschijnen bij het aanzetten van de Afsluitingen NLD
Dus ik denk dat er per ongeluk wat teveel meegekomen is op je lijst.
-
@Con-Hennekens
Heb jij wel het goede bestand? Als ik bij mij kijk zie ik deze afsluiting(en) niet. -
@white-mouse-on-the-motorbikegmail-com, Ja, volgens mij wel... Het is de enige actieve bibliotheek in het screenshot hierboven, en als ik die uitvink vallen all die McDrek vestigingen weg. De grap is dat er ook échte afsluitingen bij staan... Ik zal vanavond thuis nog eens kijken.
-
Ik zal eens kijken of die in de bron aanstaan, heb ik al gemeld dat een poi lijst uit je bibliotheek meegaat als je een bestand opslaat
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA, Oh, dan zal het dat zijn denk ik. Dus ik moet eerst al mijn bibliotheken uitzetten voor ik jouw Afsluitingen download? Weer wat geleerd... (wel stom eigenlijk, maar ik snap de oorzaak wel)