Abonnement
-
Ik heb een abonement;"MRA Routeplanner Gold Lifetime member"en ik gebruik alleen mijn Tomtom in de auto,heeft het dan nut om een van die nieuwe abonnementen die nu aangeboden worden te pakken of heb ik op mijn Tomtom ook al automatisch al die nieuwe voordelen!?
-
Ik heb een abonement;"MRA Routeplanner Gold Lifetime member"en ik gebruik alleen mijn Tomtom in de auto,heeft het dan nut om een van die nieuwe abonnementen die nu aangeboden worden te pakken of heb ik op mijn Tomtom ook al automatisch al die nieuwe voordelen!?
@Henk-Nihot als je je TT gebruikt om te navigeren dan heb je in principe genoeg aan het abonnement dat je nu hebt. Ik vind het een voordeel om alles onder één dak te houden en navigeer met mijn telefoon en het bijbehorende navigatie abonnement van MRA.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login