Handmatig overslaan routepunt Android
-
Hallo, Ik gebruik MRA voornamelijk in mijn cabrio en daar laad ik de routes via USB in het navigatie systeem, werkt perfect. In dit systeem heb ik de mogelijkheid om handmatig een routepunt over te slaan, bijvoorbeeld om tijd te sparen. Ik vraag me echter af hoe dit werkt als ik de routes via MRA Navigation op een Android telefoon rijdt. Ik lees heel veel tips en trucs maar kan niet echt vinden wat ik bedoel. Kortom: als ik punt 4 van een route voorbij ben ik en ik wil punt 5 overslaan en meteen naar punt 6, hoe doe ik dat? thanks alvast
-
@Nick-Dorsman Dit is een iphone, maar ik weet zeker dat het principe hetzelfde is voor Android. Zowel de iPhone als Android zullen ook een andere route volgen als je een routepunt mist.
-
@Nick-Dorsman hoi Nick,
Tijdens de Nav klikken op de optie "puntjes":
Rechtsboven aan "Overslaan" klikken:
Vervolgens met het blauwe pijltje kan je eventueel meerdere routepunten overslaan, standaard staat het eerst volgende routepunt klaar om over te slaan. Dan klikken op "ok":
MRA Nav heeft ook de functie "Routepunten automatisch overslaan" die er voor zorgt dat na 3 gemiste instructies er een melding komt: "Het lijkt er op dat u routepunt xxx probeert te vermijden, dit punt wordt overgeslagen", die je kan annuleren. Annuleer je niet, dan navigeert de navigatie verder naar het eerstvolgende routepunt volgend op het overgeslagen routepunt.
-
top, thanks mannen. Ik wist dat het zoiets moest zijn, vroeg het voor een vriend van me (ja echt ) die nog een rookie is met MRA, zelf gebruik ik geen Android maar het is dus zoals ik al dacht heel simpel
-
@Nick-Dorsman Yessur!