Route kopiëren duurt lang/gebeurd niks
-
Ik bemerk het al een tijde, als ik een route in mijn (hoofd)map wil kopiëren, dan duurt het ontzettend lang eer de route gekopieerd is. Of er gebeurd totaal niks, de route wordt helemaal niet gekopieerd!
Ben ik de enige met deze probleem? Of heeft het ergens anders mee te maken?
Het onderstaande scherm blijf ik gewoon minutenlang te zien:
-
Is het een erg lange route?
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA said in Route kopiëren duurt lang/gebeurd niks:
Is het een erg lange route?
Nee een route die nog geen 2 uur duurt en iets van 165 km lang is. ik heb er iets van 18 routepunten geplaatst.
-
@Nomko-Nomden
Ik gebruik de kopieer functie regelmatig, ook met grotere routes (250Km / 40+ punten) en met een paar seconden is die gekopieerd.Is het een complexe route ondanks dat hij niet lang is?
Heb je een link naar je route? -
@Ralph-Janssen
Route is niet erg complex. Meeste gaat over de autosnelwegen. Route heb ik aangemaakt omdat ik volgende week in Holten moet zijn, en dit zou voor mij alvast een mooie moment zijn geweest om de MRA Next app op mijn mobiel te testen.Link:
https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/9827028?mode=share -
Het zal iets op het netwerk geweest zijn, binnen 2 sec heb ik er een kopie van
-
Zojuist een route van 3.750 km gekopieerd. Nam maximaal 4 seconden (en wellicht zelfs korter) in beslag.
-
@Nomko-Nomden
Net even getest maar bij mij gaat het snel.
Je route opslaan kost minder dan 2 seconden en in mijn eigen bibliotheek een kopie maken is niet uit te drukken in seconden. (minder dan 1 seconden)Als je de route nu kopieert, duurt het dan nog steeds zo lang bij jou?
-
Denk dat het ook een glitch was. Heb het weer geprobeerd en nu deed het wel.