Route wordt gewijzigd door in app planner
-
Ik heb een route gemaakt in de webplanner, compleet met viapunten met foto’s etc.
Deze route had het profiel motor.
Dat zag ik pas toen ik de route via de app opende. De viapunten inclusief foto’s stonden er ook keurig in. Ik heb vervolgens in de in app planner het profiel aangepast naar auto.
Toen ik vandaag de route weer opende via de webplanner waren alle foto’s van de viapunten verdwenen. Voor de zekerheid nog ff gekeken in de in app planner en daar zag ik de foto’s nog wel. De route in de in app planner nogmaals opgeslagen. Vervolgens in de webplanner gekeken maar helaas geen foto’s. De enige oplossing leek de foto’s opnieuw toevoegen. Doe ik iets niet goed of is het een bug. -
@Marinus-van-Deudekom Ik kan je bevindingen bevestigen.
Gevolgde stappen:
- in de webplanner foto toegevoegd aan een viapunt in een bestaande route
- profiel ingesteld op motor
- in de app-planner deze route geopend
- profiel gewijzigd naar auto
- in de webplanner route geopend en foto verdwenen.
Overigens als ik in de app-planner de route open, dan zie ik de foto alleen op de 'overzichtspagina van de route'! Niet als ik het viapunt zelf benader.
Bij het bewerken van de route in de app-planner zie je de foto niet terug bij het viapunt zelf. Die functionaliteit zit er ook nog niet in. Maar het mag niet zo zijn dat de app-planner mooie routes verprutst en foto's verwijdert. En volgens mij is de info uit het viapunt niet compleet verloren omdat de foto - ook nadat het verwijdert is bij het viapunt zelf - wel zichtbaar blijft op de overzichtspagina zoals hierboven!
Op de afbeelding hieronder is de foto inderdaad verdwenen ná aanpassing van de route in de app-planner.
-
Ik zal het vandaag even nalopen en anders oplossen voor de volgende update
-
@Corjan-Meijerink je bent weer geweldig
-
Dit is inderdaad opgelost!
Als het goed is ook direct al -
@Corjan-Meijerink said in Route wordt gewijzigd door in app planner:
Dit is inderdaad opgelost!
Als het goed is ook direct alCheck en confirmed...