Permanent zoom veranderen Apple car play
-
Hoi
Ik ben deze vakantie in Wales Apple CarPlay aan het uitproberen. Werkt perfect. (Niet anders verwacht). 1 ding vind ik storend. Het zoom level. Is te veel ingezoomd. Ik zou het liefst twee tikjes uit kunnen zoomen om zo de weg beter te zien en in te schatten. Dus niet soms maar permanent aanpassen. Kan dit? Ik kan het niet vinden.
Gebruikt device: iphone 15 met de laatste software van mra. -
@Arjan-de-Vries, volgens mij zou je dan gewoon de zoomcorrecte in de app op - (min) of -/- moeten zetten, en de route opnieuw starten. Ik heb geen carplay, dus kan het helaas niet voor je uitproberen.
-
Naar wat ik begrepen heb, lijken Android Auto en Apple Carplay grotendeels hetzelfde gedrag te vertonen.
Ik gebruik zelf Android Auto geen Apple Carplay. De manier hoe Autozoom werkt en de zoomlevel op je smartphone in te stellen is, werkt niet goed of op dezelfde manier door in Android Auto en Apple Carplay.Op dit punt is nog werk te verzetten.
-
@Arjan-de-Vries
Ik gebruikte Apple CarPlay met een gehuurde camper VW California van 2022 en IPhone 15 Pro
De presentatie op CarPlay had steeds de neiging om achter te lopen tov IPhone.
Bij een refresh op het VW Dashboard was alles weer gelijk maar niet echt werkbaar zo
Snelheidswijzigingen kwamen te laat, ronde punten lay-out niet op tijd, zijweg bijna gemist, enz…
Geen idee, misschien is de VW CarPlay versie niet ok? -
Het "op tijd lopen" van de navigatie is nooit een sterk punt geweest van MRA. De laatste tijd ging het best goed. Maar bij mijn laatste trip viel mij ook op dat MRA op een bepaald moment weer verder achter liep. Dat werd ook niet meer zelfstandig gecorrigeerd.