Mijn eigen route rijden
-
Goede middag,
Ik heb op de pc een route gemaakt en opgeslagen.
Op mijn mobiel staat de app MYROUTE. Ook daar staat de route die ik gemaakt heb.
Maar hoe kan ik nu mijn eigen route gaan rijden zodat ie de route op mijn mobiel weergeeft. -
@andre-1 andre ik heb exact dezelfde vraag, sluit me graag aan voor een antwoord. Mobiel zit op stuur van motor en ik wil graag via mobiel navigeren. Wel is het mogelijk om een google kaart/maps ondergrond te gebruiken, maar start drukken en rijden is er niet bij.... HOE?? Iemand?
-
@Robin-Hattink ik zou zelf nooit een mobiel gebruiken op de motor, lijkt me niet stevig genoeg. Echter, de oplossing voor uw vraag is het nemen van een abonnement op myroute app navigation. Kost ongeveer 1.3 euro per maand
-
ik ben GOLDEN MEMBER
-
MyRoute-app navigatie is een aparte app waarop u zich moet abonneren en naar uw telefoon moet downloaden. € 39,99 voor 3 jaar is minder dan een tank brandstof per jaar.
-
Ook dat heb ik gedaan. Maar dan als ik de route aanklik gaat ie naar een andere app namelijk SYGIC en daar moet ik ook weer gaan betalen.
als ik in mijn hoofdscherm klik op TRACKEN dan zie ik mijn routes die ik gemaakt heb op de pc.
Als ik dan op start druk om de route te willen rijden opent ie dus SYGICMet andere woorden ik kan dus niet de route rijden in MY-ROUTE app zelf
-
@andre-1 Zo ziet MRA Navigation eruit
-
This post is deleted! -
Bij mij ziet het er zo uit.
En dit is als ik de route aanklik met de doorverwijzing
-
ik zie het al, er zijn 2 verschillende apps.
1 waarin je routes kan maken en 1 om daadwerkelijk de routes te rijden.
Dank voor je support -