Probleem met Apple Carplay
-
Apple car play loopt 'vast'
Er staat “grote update kernstabiliteit’ Maar op diverse ritten wanneer ik de Apple Carplay aan heb blijft hij ‘hangen’ Ik zie dat voertuig zich verplaatst maar kaart en route blijft stil staan.
B.v.b. Ik rij van uit Medemblik maar Leeuwarden, zodra ik op de A7 kom dan ‘hangt hij’ En als ik bij mijn garage in Leeuwarden aankom dan is de ‘arrow’ waar hij moet zijn maar zegt de navigatie nog 67km te gaan en staat hij nog aan het begin van de route. Moet app ‘weg vegen’ en opnieuw starten om correcte info te krijgen. Dit gebeurt herhaaldelijk. iPhone 15 Pro max Apple carplay in auto (Opel Karl) iOS 17.4.1 MyRoute-app 4.1.0![alt text]( image url) -
I'm having that same issue with Android Auto, and sometimes the myroute-app is never entirely becomes operational.
@Sjoerd-de-Vries said in Probleem met Apple Carplay:
Er staat “grote update kernstabiliteit’ Maar op diverse ritten wanneer ik de Apple Carplay aan heb blijft hij ‘hangen’ Ik zie dat voertuig zich verplaatst maar kaart en route blijft stil staan.
B.v.b. Ik rij van uit Medemblik maar Leeuwarden, zodra ik op de A7 kom dan ‘hangt hij’ En als ik bij mijn garage in Leeuwarden aankom dan is de ‘arrow’ waar hij moet zijn maar zegt de navigatie nog 67km te gaan en staat hij nog aan het begin van de route. Moet app ‘weg vegen’ en opnieuw starten om correcte info te krijgen. Dit gebeurt herhaaldelijk. iPhone 15 Pro max Apple carplay in auto (Opel Karl) iOS 17.4.1 MyRoute-app 4.1.0![alt text]( -
@Sjoerd-de-Vries Helaas komt dit gedrag nog wel voor ja... Maar, de ontwikkelaars zitten er bovenop. Wel vervelend dat nu het seizoen weer begint dit gedrag soms nog de kop op steekt.