Samsung Active 3 en handschoenen
-
Vandaag gereden met MRA en de samsung Active 3 en mijn vraag is moet ik speciale handschoenen kopen of ka ik mijn huidige bewerken, zodat ik bv kan in en uitzoomen.
-
@P-Meijers Je zou ook een Bluetooth-controller zoals SilverFox kunnen overwegen.
-
@P-Meijers In het VK is het illegaal om een navigatieapparaat aan te raken tijdens het rijden, dit is waar Bluetooth-controllers erg handig zijn
-
@P-Meijers, Ik heb mijn handschoenen voorzien van een paar slagen RVS garen door de vingertoppen. Dat werkte prima op mijn oudere toestellen. Mijn hudig toestel laat zich sowieso met handschoen aan bedienen, hoewel niet zo nauwkeurig als zonder handschoen.
-
@Con-Hennekens dank voor je advies
-
@P-Meijers there is a product called Glove Tacts. Its finger tips that stick on your finger tips and allows you to use a touchscreen. I have a set but have not tried them yet.
-
@RetiredWingMan, Please report back when you have!
It could benefit many. -
Staat je aanraakgevoeligheid op hoog? Had het zelfde probleem, werkt prima nu.
-
@P-Meijers
Hi, OT, can you please tell me which cradle you attach the Samsung Active 3 to?
Do you feed it only through the pogo pins?Thanks a lot
-
@Con-Hennekens winter seems to have returned to southern Ontarion. it may be a few weeks before I get out on the bike again.
-
@Robin-0475 Robin bedankt voor deze tip Gelijk gedaan en merk dat dit beter is, maar kreeg een tip voor het aanbrengen van Glove Tacts. Die wil ik ook gaan bestellen en kijken hoe dat bevalt.
-
@Con-Hennekens Heb na een tip mijn aanraakgevoeligheid verhoogd en ga op advies Glove Tacts bestellen bij Amazon. Laat weten hoe dat gaat bevallen. In ieder geval vind ik het super dat je me wilt helpen.
-
@P-Meijers Is er al nieuws over de test met de Glove Tacts?
-
@Huibertus Ja heb ze op mijn handschoenen geplakt en werkt super veel beter
-
@P-Meijers Kan ze onder deze naam "Glove Tacts" zoals jij ze noemt helaas niet vinden.
-
@Huibertus, zoiets als dit?
https://www.amazon.de/dp/B0CLNPNFLS/
Ik bestel bijna altijd bij amazon Duitsland. Amazon Nederland lijkt meer een BOL dependance... -
@Con-Hennekens Dank je Con voor het delen. Ik ga daar maar eens bestellen.
-
@Con-Hennekens I finally got a chance to try the glove tacts. They worked better than expected. Even better than gloves that are supposed to work with a touch screen. In fact I used the glove tacts on a glove that was supposed to be touch sensitive but didn't work well. With the glove tacks it worked great. Will have to see how they work after getting wet in the rain.
-
@Huibertus, Ja ik heb ze ook klaargezet. Bij de eerstvolgende bestelling bestel ik ze mee. Ik weet niet of dit hetzelfde is, en net zo goed werkt natuurlijk, maar wel het proberen waard misschien.
-
@Con-Hennekens ga het zeker proberen.