Apple CarPlay
-
Hallo,
ik heb zojuist de vlog van Michel gekeken. Uiterst helder, compliment! Ik stel wel vast dat Michel zoel Apple CarPlay als de iPhone gebruikt, ik heb daar een vraag en een opmerking over.
Vraag: ik zie geen stroomaansluiting, de batterijduur van de iPhone is zo toch behoorlijk beperkt?
Opmerking: ik gebruik apple CarPlay op mijn Goldwing, waar de usb aansluiting in de topkoffer zit, dus ik kan de iPhone niet bepotelen als ik de route aan het rijden ben en ik zie ook geen extra gegevens. Tips? -
Hallo,
ik heb zojuist de vlog van Michel gekeken. Uiterst helder, compliment! Ik stel wel vast dat Michel zoel Apple CarPlay als de iPhone gebruikt, ik heb daar een vraag en een opmerking over.
Vraag: ik zie geen stroomaansluiting, de batterijduur van de iPhone is zo toch behoorlijk beperkt?
Opmerking: ik gebruik apple CarPlay op mijn Goldwing, waar de usb aansluiting in de topkoffer zit, dus ik kan de iPhone niet bepotelen als ik de route aan het rijden ben en ik zie ook geen extra gegevens. Tips?@Ad-V klopt ja! Achter zn telefoon zit een draadloze oplader

Voordeel van de telefoon bij de hand hebben is dat je alle features kan gebruiken. Als je enkel CP hebt is dat beperkt tot de functionaliteiten van CP.
-
Hallo,
Opmerking: ik gebruik apple CarPlay op mijn Goldwing, waar de usb aansluiting in de topkoffer zit, dus ik kan de iPhone niet bepotelen als ik de route aan het rijden ben en ik zie ook geen extra gegevens. Tips?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better ๐
Register Login