• Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support
  • Login
Back to MyRoute-app

MRA Community Forum

• Login
  • Search
  • Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support

beeldscherm hapert en loopt achter

[App] Problems, Bugs and other Issues
10
54
5.7k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • marc van der heijden
    marc van der heijden @Con Hennekens last edited by 20 Mar 2024, 21:06

@Con-Hennekens said in beeldscherm hapert en loopt achter:

@marc-van-der-heijden, Ik krijg ook bij die route gewoon de skip-waypoint-tegel te zien hoor, rechtsboven in het scherm. De reden dat jij soms geen instructie hoort:

e994e8f7-6ec7-448f-9195-991748a0538c-image.png

en

994b6cbd-8176-4492-ac69-898e74177704-image.png

Op veel plekken ligt er een WP dusdanig dicht bij de kruising in kwestie, dat die inderdaad de gesproken instructie belemmert. Ik weet niet of de devs het ermee eens zijn, maar dat zou je wel een bugje kunnen noemen denk ik. Probeer routepunten minimaal een meter of 100 van de kruising AF te zetten.

Bij het starten van de route vandaag had ik de navigatie geatart op de iphone en de samsung tegelijk, de samsung haperde meteen en zag toen ik bij den bosch was de wp niet meer in beeld, bij de iphone wel, heb de rest verder genavigeerd met de iphone en heb de navigatie gestopt op de samsung

1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • topic:timeago_later,about a month
    • Iwan Gerrits
      Iwan Gerrits last edited by 20 Apr 2024, 06:23

Ik heb de Google Pixel7 en bij mij loopt de route ook iedere keer een seconde of 3-4 achter.
      Is er inmiddels een oplossing voor dit probleem?

Rob Verhoeff 1 Reply Last reply 20 Apr 2024, 07:50 Reply Quote 0
      • Rob Verhoeff
        Rob Verhoeff @Iwan Gerrits last edited by 20 Apr 2024, 07:50

@Iwan-Gerrits Ik ga er vanuit dat je inmiddels de nieuwste versie hebt (4.1.1)? Die is bij mij spot-on! Ik heb begrepen dat er wel wat modellen toestellen zijn waar het zich nog (sporadisch) voordoet. Soms wordt als workaround het laten meedraaien van een andere app die gps gebruikt (bijv. FM) nog als optie genoemd.

BMW K1600GT-P (2013) with BMW Navigator V | Nolan N100-5 with Sena 30K
        iOS on iPhone 13 (mounted on Quadlock)
        Apple CarPlay in VW T-Roc (wired)
        Routelab on MacBook Air & iMac (Ventura & Monterey)

Iwan Gerrits 1 Reply Last reply 20 Apr 2024, 09:20 Reply Quote 0
        • Iwan Gerrits
          Iwan Gerrits @Rob Verhoeff last edited by 20 Apr 2024, 09:20

@Rob-Verhoeff heb inderdaad versie 4.1.1
          Zal volgende keer FM eens uit laten.

Stefan Hummelink 1 Reply Last reply 20 Apr 2024, 11:01 Reply Quote 0
          • Stefan Hummelink
            Stefan Hummelink @Iwan Gerrits last edited by Stefan Hummelink 20 Apr 2024, 11:01 20 Apr 2024, 11:01

@Iwan-Gerrits said in beeldscherm hapert en loopt achter:

FM eens uit laten.

Je moet FM juist aanzetten. Mijn OnePlus 6 heeft ook enorme last van de positie vertraging zonder FM aan. Als ik FM inschakel is de positie weer bijna spot-on zoals @Rob-Verhoeff zegt.

Manks bu'j te bange.

Iwan Gerrits 2 Replies Last reply 22 Apr 2024, 16:44 Reply Quote 0
            • Iwan Gerrits
              Iwan Gerrits @Stefan Hummelink last edited by 21 Apr 2024, 07:50

@Stefan-Hummelink Oké. Verkeerd gelezen. Zal volgende keer FM eens mee laten draaien. Dank voor de tip.

Con Hennekens 1 Reply Last reply 22 Apr 2024, 07:57 Reply Quote 0
              • Con Hennekens
                Con Hennekens @Iwan Gerrits last edited by 22 Apr 2024, 07:57

@Iwan-Gerrits, dat verbaast mij wel. Mijn Pixel 8 is spot-on, en die is volgens mij helemaal niet veel anders dan de 7...

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
                I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

• Iwan Gerrits
                  Iwan Gerrits @Stefan Hummelink last edited by 22 Apr 2024, 16:44

@Stefan-Hummelink @Rob-Verhoeff Net test route gereden met FM draaiend op de achtergrond en inderdaad geen vertraging meer. Dank voor jullie tip. Heel blij mee.

Rob Verhoeff Corjan Meijerink 2 Replies Last reply 22 Apr 2024, 17:01 Reply Quote 2
                  • Rob Verhoeff
                    Rob Verhoeff @Iwan Gerrits last edited by 22 Apr 2024, 16:44

@Iwan-Gerrits Bedankt voor de terugkoppeling.

• Corjan Meijerink
                      Corjan Meijerink administrator @Iwan Gerrits last edited by 22 Apr 2024, 17:01

@Iwan-Gerrits Fijn! 🙂 Ik neem dit mee met mn overleg met HERE.

• Joey de Vogel
                        Joey de Vogel last edited by 23 Apr 2024, 20:33

Hier ook zelfde hapering problematiek op de samsung S23 ultra. App is versie 4.1.1. Het gekke is dat bij mijn vader (ook op een S23 met dezelfde app instellingen) er geen problemen zijn.

Paul de Vogel 1 Reply Last reply 26 Apr 2024, 09:18 Reply Quote 0
                        • Paul de Vogel
                          Paul de Vogel @Joey de Vogel last edited by 26 Apr 2024, 09:18

@Joey-de-Vogel said in beeldscherm hapert en loopt achter:

Hier ook zelfde hapering problematiek op de samsung S23 ultra. App is versie 4.1.1. Het gekke is dat bij mijn vader (ook op een S23 met dezelfde app instellingen) er geen problemen zijn.

Ik wil hier even op reageren. Mijn S23 Ultra heeft wel degelijk hetzelfde probleem.
                          Op mijn “oude” S20 Ultra speelt dit probleem niet. Wel merk ik op, dat op rotondes steevast gezegd wordt, dat ik de 1e afslag moet nemen, terwijl de route gewoon aangeeft, dat het de 3e afslag is. Ook staat er steevast een 1 in de rotonde afgebeeld.

SUZUKI V-Strom DL 1050 XT (2021)
                          Scorpion EXO Tech Carbon/Sena 20S
                          Samsung Galaxy S20+ 5G
                          Samsung Galaxy Tab Active3

Rob Verhoeff 1 Reply Last reply 26 Apr 2024, 09:21 Reply Quote 0
                          • Rob Verhoeff
                            Rob Verhoeff @Paul de Vogel last edited by 26 Apr 2024, 09:21

@Paul-de-Vogel said in beeldscherm hapert en loopt achter:

Wel merk ik op, dat op rotondes steevast gezegd wordt, dat ik de 1e afslag moet nemen,

Dit probleem is al onderkend en is in onderzoek. Helaas is ook hier de kaartleverancier bij betrokken.

Stefan Hummelink 1 Reply Last reply 26 Apr 2024, 09:30 Reply Quote 0
                            • Stefan Hummelink
                              Stefan Hummelink @Rob Verhoeff last edited by Stefan Hummelink 26 Apr 2024, 09:30 26 Apr 2024, 09:30

Aan allen in dit topic die het probleem ervaren dat de cursor hapert/springt- of achter loopt t.o.v. werkelijke positie het verzoek onderstaand gelinkte draadje even te lezen en aan te vullen met je eigen gegevens. Zo kunnen we meer metadata verzamelen voor HERE om het probleem hopelijk sneller op te lossen.

https://forum.myrouteapp.com/topic/6677/position-delay-lag-quick-fix-which-app-works-which-do-not

Graag in het Engels als het even kan 😉

Manks bu'j te bange.

• 1
                              • 2
                              • 3
                              • 3 / 3
                              41 out of 54
                              • First post
                                41/54
                                Last post
                              ACTIVE USERS