Route pijl en borden hoogtebeperking
-
In de app bevriest telkens het beeld, de route pijl blijft staan maar de aanwijzingen in beeld en gesproken gaan wel door ik moet dan alles uitzetten en opnieuw opstarten om het weer te laten werken heel irritant gebeurt zowel bij de online als bij de offline kaart. Rijdend in Spanje op de AP7 verschijnt om de ca 500 M het bord met hoogte beperking op het scherm zonder dat er een viaduct in de buurt is verder blijft het zeer irritant dat hij alle borden met hoogte en gewicht geeft op het knooppunt in Valencia had ik 13 borden op mijn scherm en was de route onleesbaar geworden. Ik begrijp niet waarom de app alle niet relevante borden blijft geven en niet alleen die op je route voorkomen dit kan op mijn Garmin Camper navigatie wel
-
@Jan-Meijer-1, Geen idee over dat bevriezen. Welke tablet gebruik je? Gebeurt dat ook meteen weer als je de app herstart en verder gaat met navigeren?
In de HERE kaart is er slechts één layer met alle logistieke info (die sinds gisteren óók in de planner staat. Er kan dus geen selectie gemaakt worden van wat wel of niet relevant is. Garmin heeft blijkbaar zelf meerdere lagen toegevoegd. Garmin heeft de HERE kaart op wel meer manieren zelf verrijkt. Dat wordt lastig voor een kleinere club zoals MRA. Op het moment dat HERE dit zelf gaat ondersteunen komt het ongetwijfeld ook naar de MRA app.
-
@Con-Hennekens ik gebruik mijn IPhone via Apple CarPlay ik moet soms 5 keer herstarten voordat hij het weer doet, vreemde is dat hij wel de gesproken route aanwijzingen blijft geven
-
@Jan-Meijer-1, wat ik weet van de Carplay module, is dat deze momenteel een volledige herziening ondergaat. Verder weet ik eigenlijk niks van de Carplay module, want ik gebruik hem niet
-
We zijn er hard mee bezig!
Verwachting is dat medio februari een grote update komt!