life-time offers
-
Ik heb een mail gekregen met promoties voor eventuele aanschaf van life-time Gold en/of navigatie.
Maar als ik via de shop van MRA zelf ga, vind ik daar nergens iets over terug. Daarom beetje mijn twijfel of deze mail geen phishing is.
https://info.myrouteapp.com/lifetime-offers/
Volgens het website adres ziet het er oke uit maar ik wil dit toch verifiëren met de owners van MRA.
Als deze mail toch oke is, kan deze promotie ook via de website zelf aangeduid worden? Zo niet, moet ik dan eerst mijn lopend abonnement stop zetten en pas nadien ingaan op de actie om GOLD life-time aan te schaffen?
Kan iemand mij hiermee helpen?
groeten
Erwin -
@Erwin-1b The offer is genuine but maybe it is better for you to open an MRA Support ticket.
-
@Erwin-1b said in life-time offers:
Volgens het website adres ziet het er oke uit
Yep, is gewoon een valide url. Kan je gewoon op klikken.
Als deze mail toch oke is, kan deze promotie ook via de website zelf aangeduid worden?
Het is de website! Alleen is deze aanbieding op een apart stukje van het domein geparkeerd.
Zo niet, moet ik dan eerst mijn lopend abonnement stop zetten en pas nadien ingaan op de actie om GOLD life-time aan te schaffen?
Ik kan mij van mijn overstap nog herinneren dat het naadloos overging van beperkt naar Gold. M.a.w. als je Gold abo nog loopt tot juni volgend jaar, dan gaat je lifetime in als je huidige termijn is verlopen. In de praktijk maakt het geen zak uit omdat "lifetime" beperkt is tot een jaar of 99 dacht ik. In dat geval moet ik 149 jaar oud worden!
-
@Rob-Verhoeff Dat is niet waar
Als je lifetime koopt terwijl je nog een lopend abonnement hebt, wordt dat abonnement opgezegd (geen toekomstige facturen meer) en wordt lifetime direct geactiveerd!
-
@Corjan-Meijerink said in life-time offers:
wordt dat abonnement opgezegd
Ben ik al zo lang gebruiker? Kan mij nog herinneren dat in "in de previous-versie" ergens een abo op had dat pas later in ging. Maar volgens mij is het geen discussie, en moet je gewoon op die link klikken. Het is iedere cent dubbel en dwars waard