Wachtwoord regels
-
Wat zijn de regels voor een wachtwoord? Wie kan mij helpen?
Ik wil nl mijn wachtwoord wijzigen naar één met 15 karakters waarin 2 hoofdletters, 1 cijfer en een speciaal karakter. Ik krijg de melding dat het wachtwoord minstens 8 karakters moet zijn. Ben lost. -
@Gertjan-van-Weert heb ik net mijn wachtwoord kunnen wijzigen, maar lukt daarna het inloggen in de app en op de website niet meer niet meer!
-
@Gertjan-van-Weert Ik heb zojuist maar een wachtwoordherstel aangevraagd via de website. Gelukkig werkt het daarna zoals voorspeld en kan ik een ww instellen met de door jou voorgestelde vereisten (15 karakters waarin 2 hoofdletters, 1 cijfer en een speciaal karakter).
-
Ik heb een wachtwoord met 20 karakters. Inclusief hoofdletters, cijfers en leestekens.
-
@Jack-van-Tilburg ik heb zo'n onmenselijk wachtword gegenereerd door een authentication tool; werkt ook
-
Er zijn inderdaad geen vereisten op een minimale lengte na
-
@Drabslab
Gezien de kwaliteit van mijn geheugen gebruik daar inderdaad ook digitale ondersteuning bij -
@Jack-van-Tilburg said in Wachtwoord regels:
@Drabslab
Gezien de kwaliteit van mijn geheugenOuderdom komt met gebreken #metoo
-
@Corjan-Meijerink OK, en waarom accepteert hij mijn nieuw voorgestelde wachtwoord dan niet? Of zij er soms bepaalde speciale karakters die niet geaccepteerd worden?