Wat is het verschil tussen myroute-app en my route
-
Wat is het verschil tussen myroute -app (+) en myroute navigaten (pijltje schuin links omhoog) Testijds deze app navigation next app beta aangekocht = was een vergissing = ben zeker geen tester,, maar heb wel voor jaren toegangg, echter als je op navigation clikt (pijltje) en navigeren en tracken gebeuurd er niets, ook niet op route plannen, soms heel uitzonderlijk een melding van een bug, wij werken er aan , heb in die tijd toch € 99 betaald , iemand een idee, Groetjes Swa
-
Ik denk dat jij refereert aan de oude Navigation app. Die moet je verwijderen, die doet het niet meer. Er is een nieuwe app met de naam MyRoute-app. Die is bruikbaar met dezelfde licentie die je gebruikte voor de oude app. Dus je hoeft niks opnieuw te kopen.
-
@Con-Hennekens bedankt, wil graag beginnen met de app, ik volg je raadgeving op swa
-
@Van-Meer-François Die app is gewoon, niet verwijderbaar, normaal eerst gedwongen stoppen en dan verwijderen, maar dat lukt niet ook niet na uitloggen, Swa
-
@Van-Meer-François is gelukt, machtiging toestaan verleend, myroute-app staat er op, Swa
-
@Van-Meer-François nu zo snel mogelijk beginnen leren hoe alles werkt. Heb ook pas tomtom go gekocht om te kunnen comuniceren met de exlusive è" met grood scher voor in de auto, misschien kan ik ook via myrouteapp ook naar dat toestel geplande tracks (routes) overbrengen Swa
-
@Van-Meer-François sorry voor de schrijffouten , moet zijn "7" en groot , Swa