Preview meerdere routes tegelijkertijd
-
Iets wat ik superhandig vind in Basecamp en heel erg mis in MRA, is de mogelijkheid om alle routes in een bepaalde folder samen op 1 kaart te zien, zodat ik niet elke route 1 voor 1 moet openen om te kijken hoe die loopt. 1 route openen en dan alle andere routes toevoegen aan die route is niet handig en veel te omslachtig. Hoe ik het nu oplos is een Google MyMaps kaartje maken waarop ik elke route importeer, maar ook dat: VEEL te omslachtig.
-
Dat zou inderdaad handig zijn. Vooral voor overzichtskaartjes van meerdaagse routes bijvoorbeeld.
Ook fijn zou het zijn als een toegevoegde route wordt opgeslagen bij de route in kwestie, zodat die vanzelf weer heropent als de route later opnieuw bekijkt.
-
Misschien in de toekomst, staat al wel op een wens lijstje volgens mij
-
Mee eens. Alle routes die in een map staan als overzicht kunnen laten zien. In verschillende kleuren per route en eventueel nog een tabelletje met de lengtes van de routes er bij.
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Meerdere routes en tracks in 1 overzicht svp op de "achtergrond"tijdens het maken van een nieuwe route svp! Dan is het makkelijk om te zien waar je nog NIET gereden hebt. dat is de enige reden waarom ik Myroute nog niet 100% gebruik
-
Er is altijd maar 1 route actief om te bewerken, ook nu als je meerdere routes laat zien
-
@Xtus76 said in Preview meerdere routes tegelijkertijd:
Meerdere routes en tracks in 1 overzicht svp op de "achtergrond"tijdens het maken van een nieuwe route svp! Dan is het makkelijk om te zien waar je nog NIET gereden hebt. dat is de enige reden waarom ik Myroute nog niet 100% gebruik
Dat zit er al járen in, zie deze handleiding, tweede deel: https://support.myrouteapp.com/support/solutions/articles/12000020530-manual-display-and-merge-multiple-routes-
Jammer is alleen dat je routes/tracks die je toevoegt niet mee worden opgeslagen in de route, en je die telkens bij het heropenen opnieuw moet toevoegen. Dat is vervelend als je de route niet in één keer af maakt.
-
@Con-Hennekens Dat is het hem nu juist. Je moet elke keer deze routes ophalen. In basecamp ga je op de map staan en je ziet al de gemaakte routes met één muisklik.
-
@Bart-4
Precies! Dat is absoluut één van de (zeer) weinige voordelen bij het gebruik van BaseCamp als je een meerdaagse trip in een regio maakt. -
Perhaps there is an easy-to-implement (intermediate) solution.
When inserting routes during planning, you can now choose one route (track).
Would it be possible to place a checkbox in the selection screen so that multiple routes can be inserted at the same time?Misschien is er een eenvoudig te implementeren (tussen)oplossing.
Bij het invoegen van routes tijdens het plannen kun je nu één route(-track) kiezen.
Zou het mogelijk zijn om een checkbox/selectievakje in het keuzescherm te plaatsen waardoor meerdere routes tegelijk ingevoegd kunnen worden? -
@Jack-van-Tilburg said in Preview meerdere routes tegelijkertijd:
Perhaps there is an easy-to-implement (intermediate) solution.
The most final solution is the intermediate one
-
@Drabslab
It is a much requested feature.
As an interim solution I think it's okay.
And I keep hoping that's the 'planner'. also receives some attention in terms of development. -
And I keep hoping that's the 'planner'. also receives some attention in terms of development.
Agreed!
I already introduced a ton of requests for favorites/POI alone
-
@Drabslab
I assume that the development team still has access to the old roadbook for the Planner, which is hidden from us. It included many valuable improvements. -
@Drabslab
I assume that the development team still has access to the old roadbook for the Planner, which is hidden from us. It included many valuable improvements.I would hope that there will not be a major 1 year long overhaul exercise but many small ( a few weeks) sprints focussed on particular topics such as POI, or mulitple routes on a single map.
That is more fun to follow and constant improvement keeps the system in the news
and please let them not publish a roadbook, we know how that goes
-
@Drabslab
Agile, scrum, sprint, backlog, roadbook. The normal user won't care what IT people call it.
Many questions for improvements to the Planner have been submitted recently. I think it's time to shift the focus of development somewhat in that direction. -
https://www.myrouteapp.com/en/changelog?detail=99
We do try to take customer feedback regarding the website into account. As of now, more pause icons are available and the POI icons have gotten a new look.
In the next app update, the entire POI functionality (and these new pause icons) will be available too! POI's will then be shown in your route and they can also be added as stop (just like searching for a fuel station / hotel etc).
-
@Corjan-Meijerink
Thank you for this feature. It will certainly make a lot of people happy.