File-informatie zien tijdens plannen?
-
Ik hoorde een van de deelnemers ‘zeggen’ dat je file-informatie kunt zien tijdens het plannen in de nieuwe app. Dat lukt me niet.
How to? Alvast dank je wel
Groet, Wim -
Ik hoorde een van de deelnemers ‘zeggen’ dat je file-informatie kunt zien tijdens het plannen in de nieuwe app. Dat lukt me niet.
How to? Alvast dank je wel
Groet, WimNiet in de app, in de planner op de website. Als je de verkeerslaag, gold abonnement vereist, zie je middels gekleurde lijntjes de verkeersinfo
Geel = Langzaam rijdend verkeer
Rood = Stilstaand verkeer
Zwart = Afgesloten -
Niet in de app, in de planner op de website. Als je de verkeerslaag, gold abonnement vereist, zie je middels gekleurde lijntjes de verkeersinfo
Zwart = Afgesloten@Hans-van-de-Ven-MRA-Master top!!
-
Net geprobeerd in de webinterface maar zie bij geen van de kaartlagen huidige files. Wat doe ik niet goed?
-
Net geprobeerd in de webinterface maar zie bij geen van de kaartlagen huidige files. Wat doe ik niet goed?
Oeps. Vinkje niet gezet onder aan de pagina.
-
Niet in de app, in de planner op de website. Als je de verkeerslaag, gold abonnement vereist, zie je middels gekleurde lijntjes de verkeersinfo
Zwart = Afgesloten@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Kan ik dan ook tijdens het rijden van een route de file info zien in CarPlay?
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Kan ik dan ook tijdens het rijden van een route de file info zien in CarPlay?
@Hanza-0 ja dat kan je.