Even voorstellen
-
Hey hallo Luitjes,
Mijn Naam is Danny ben hier nieuw ben nu een paar weekjes aan het stoeien in MRA en ben erg enthousiast over het programma wat een mogelijkheden. Ben nu voor drie maand gold member maar ga het up graden naar eerst een jaar. Leuk om hier te zijn en hoop veel tips routes en mede enthousiastelingen te ontmoeten. Ik rij op een Pan European ST 1100 en mijn nav is een TT 550 plus MRA navigation.
Groejtes Danny -
Welkom Danny, als je vragen hebt, kun je die stellen op het NL deel van het forum
-
@Danny-Sopacua welkom Danny
-
Dank je wel Hans. gelijk ff een vraag, als ik een route overzet naar mijn tt zie ik dan de stops die ik er in heb gezet dan ook op mijn tt? want namelijk als ik de route in MYdrive bekijk zonder hem te bewerken zie ik de stops niet.
-
Als je POI's hebt gebruikt in je route, kun je deze zichtbaar maken in je TT of in je Garmin. In een Garmin worden deze getoond als een groen Hartje. Ze worden echter niet afgeroepen en zitten ook niet in de "berekening" van de route, dus alleen visueel zichtbaar. Als je ergens wil / moet stoppen, zou je kunnen overwegen om de route op die punten te splitsen
-
Okedank je ik snap he
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Waar vind ik het NL deel van het Forum?
-