MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Even voorstellen

New Users' corner
    3
    8
    483
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Danny Sopacua
      Danny Sopacua last edited by

Hey hallo Luitjes,

Mijn Naam is Danny ben hier nieuw ben nu een paar weekjes aan het stoeien in MRA en ben erg enthousiast over het programma wat een mogelijkheden. Ben nu voor drie maand gold member maar ga het up graden naar eerst een jaar. Leuk om hier te zijn en hoop veel tips routes en mede enthousiastelingen te ontmoeten. Ik rij op een Pan European ST 1100 en mijn nav is een TT 550 plus MRA navigation.
      Groejtes Danny

Hans van de Ven MR.MRA Drabslab 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • Hans van de Ven MR.MRA
        Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Danny Sopacua last edited by

@Danny-Sopacua

Welkom Danny, als je vragen hebt, kun je die stellen op het NL deel van het forum

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
        Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

Danny Sopacua 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Drabslab
          Drabslab Banned @Danny Sopacua last edited by

@Danny-Sopacua welkom Danny 👋

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Danny Sopacua

Dank je wel Hans. gelijk ff een vraag, als ik een route overzet naar mijn tt zie ik dan de stops die ik er in heb gezet dan ook op mijn tt? want namelijk als ik de route in MYdrive bekijk zonder hem te bewerken zie ik de stops niet.

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Hans van de Ven MR.MRA

@Danny-Sopacua

Als je POI's hebt gebruikt in je route, kun je deze zichtbaar maken in je TT of in je Garmin. In een Garmin worden deze getoond als een groen Hartje. Ze worden echter niet afgeroepen en zitten ook niet in de "berekening" van de route, dus alleen visueel zichtbaar. Als je ergens wil / moet stoppen, zou je kunnen overwegen om de route op die punten te splitsen

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

• Danny Sopacua

Okedank je ik snap he

• Danny Sopacua
                  Danny Sopacua @Hans van de Ven MR.MRA last edited by

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Waar vind ik het NL deel van het Forum?

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Hans van de Ven MR.MRA

@Danny-Sopacua

Danny, https://forum.myrouteapp.com/category/12/nl-forum-zelfhulp

• 1 / 1
                    • First post
                      Last post
                    ACTIVE USERS
                    POPULAR TOPICS
                    • route maken maar routepunten verdwijnen

• Probleem navigeren op telefoon

• Next Update 4.3.8 - 386 (iOS) wann ?

MY GROUPS