Fouten in Navigation Next
-
Vanochtend een route van A naar B gemaakt zonder tussenpunten. De gesproken aanwijzingen en aanwijzing boven in scherm werkten wel, echter de kaart “liep” niet mee met de routepijl. Bij uitzoomen werd routepijl wel zichtbaar en volgde deze de opgegeven route.
Op de terugweg dezelfde route gereden en toen bleef de routepijl wel zichtbaar tijdens het rijden.
Bij gebruik van de Carlin 4.0 ( bleutooth verbinding) valt een gedeelte van de gesproken aanwijzingen weg. Dit is niet het geval op het moment dat de Carlin 4.0 niet gebruikt wordt.
Zojuist een andere route gemaakt in Routelab en de geplande route(zonder tussenpunten) werd goed weergegeven op de kaart in mijn routes.
Toen ik ging rijden werden de aanwijzingen steeds gewijzigd en wilde de navigatie mij via verschillende grotere omwegen naar het eindpunt brengen.
Weet niet waardoor dit veroorzaakt is/wordt -
Beste @Siepermann-Ronald bedankt voor het melden. Kan het zijn dat je jouw positie per ongeluk hebt verplaatst?
Je kan op het kompasknopje drukken om het 'beeld' weer te centreren op jouw actuele locatie. Voor de volledigheid een screenshot met de knop.
Ik zou je willen vragen dat eens te proberen!