@hans-van-de-ven-mra-master
Dus eigenlijk werken jullie aan stap 1.9 terwijl 1.3 nog niet is afgewerkt?
En hoeveel punten zijn naar voor gebracht die NIET op de roadmap staan?
Vind je echt dat POI voor de gemiddelde gebruiker belangrijker zijn dan Live Traffic 2.0?
Met andere woorden, MRA kan beter de roadmap verwijderen als het liever de chaos theorie toepast, dan valt het wat minder op.
Dit is รฉรฉn van de grote zwakheden van informatici. Als een jonge hond achter ieder nieuw idee aanlopen, niks afwerken, en dan heel verbaasd zijn als sommige gebruikes hun geduld verliezen omdat broodnodige updates niet gebeuren.
Enerzijds keihard werken, anderzijds ondermaats afleveren. En dat is heel jammer want MRA levert echt wel goede zaken af.
Ter referentie: stemmen op de roadmap closed op 31 Maart 2020 met de vermelding dat elke stap ongeveer 3 maanden zou kosten. We zouden dus nu (1 Februari 2022) 6 stappen achter de rug moeten hebben ipv 2.
@jack-van-tilburg: ik ben nog niet op pensioen, en ben ook niet meer professioneel met informatica bezig (wel als hobby) maar ik erger mij nog altijd aan sommige dingen (waarschijnlijk mijn slecht karakter)
Misschien komt dit wat harder over dan ik het bedoel en daarvoor excuses. Misschien toch even een reflectie waard?