MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Startlokatie automatisch het huisadres?

Routes & Tracks
    6
    6
    254
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Gerrit Mensink
      Gerrit Mensink last edited by

Als ik een nieuwe route wil maken , zou ik het fijn vinden als MRA-route STANDAARD mijn huisadres laat zien als STARTLOKATIE.

Als ik NU een nieuwe route maak, start MRA altijd standaaard op in SCHIEDAM ( Hoofdkwartier van MRA??)

In een webinair (online training voor clubs) van MRA, werd mij verteld dat ik in GOOGLE mijn lokatieservice moest instellen op mijn huisadres. Daarna zou MRA voortaan bij het maken van eeen nieuwe route, automatisch zou opstarten op mijn huiusadres.

Ik heb mijn huisadres vervolgens in mijn Google account vast ingegeven en opgeslagen.

Googlemaps laat nu exact zien waar ik woon.

MRA start echter nog steeds op in Schiedam. HELP!

Gerrit

Reinhard-32 Hans van de Ven MR.MRA Con Hennekens 3 Replies Last reply Reply Quote 0
      • Reinhard-32
        Reinhard-32 @Gerrit Mensink last edited by

@gerrit-mensink Ik heb mijn thuisadres als favoriet aangemaakt met de naam "Start". Die gebruik ik dan als startpunt voor mijn routes.

Kindly regards
        Reinhard

ZumoXT, Zumo 590, Montana 700i and Mac

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Hans van de Ven MR.MRA
          Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Gerrit Mensink last edited by

@gerrit-mensink

Gooi de cookies en internet geschiedenis eens een keer weg, mogelijk dat je dan wel met een nieuwe route op je huisadres begint.

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
          Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

• Con Hennekens
            Con Hennekens @Gerrit Mensink last edited by

@gerrit-mensink, het opvragen van je actuele locatie is een "recht" wat binnen Chrome per website is in te stellen. Omdat je een google -account gebruikt, ga ik er gemakshalve ook maar van uit dat je Google Chrome gebruiket:

• instellingen (3 puntjes rechtsboven)
            • Privacy en beveiliging
            • Site instellingen
              396e415b-d6a9-46d8-a895-27eeeaf33512-image.png
            • zorg dat "sites kunnen om je locatie vragen" aan staat.
            • Als myrouteapp.com vermeld staat bij "geen toestemming" klik dan op de prullenbak daarachter
            • Als je n u naar myrouteapp.com gaat zal het werken. mogelijk vraagt de website alsnog om toestemming.

Wil je expliciet alléén tot myrouteapp.com toestemming voor de locatie instellen, dan kan dat ook:

• ga een stap terug naar site-instellingen, klik op "rechten en op sites opgeslagen gegevens bekijken"
            • Zoek myrouteapp.com op en klik op het driehoekje rechts daarvan
              4e22a43a-68ff-4d6f-8c62-147df2361aab-image.png
            • Zet bij Locatie het uitklapmenu op Toestaan
              5dfa6c0e-198f-49bb-b9f5-e6aa34286f05-image.png

Nu moet het lukken! 😉

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
            I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

• Marten Wiersma
              Marten Wiersma last edited by

Het is niet verstandig om een thuisadres in een route zetten, ik zet het startpunt van een nieuwe route altijd bij een benzinestation of een restaurant of een parkeerplaats in de buurt van mijn thuisadres, die plaatsen markeer ik dan als een favoriet, als ik dan een nieuwe route maak, begint ik met het favoriet punt (wat ik heb opgeslagen) dicht bij mijn thuisadres, en ga dan verder met een route maken.
              Marten Wiersma

Drabslab 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • Drabslab
                Drabslab Banned @Marten Wiersma last edited by

@marten-wiersma inderdaad, zelfde aanpak hier

1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • 1 / 1
                • First post
                  Last post
                ACTIVE USERS
                POPULAR TOPICS
                • Das Höhenprofil in MRA - The elevation profile in MRA

• Back skipping route point

• Navigatie niet mogelijk

• Export gpx van Pc naar Navigator 6 via Usb

• Search on iOS

• Grey lines on the route

• Maximum speed field for improving the time of arrival estimate

MY GROUPS