Hoe kan zoiets gebeuren?
-
Hoi, vriend van mij heeft deze route gemaakt in MRA. Gisteren deze rit gereden, aangekomen bij het lunch vroeg een van de jongens waarom ben je doorgereden op de A16? Ik zei ik reed wat de TomTom aangeeft. Vanochtend mijn TT550 gecheckt en inderdaad ik ben doorgereden naar de volgende afslag bij de N217 bij Oostkil en via de Randweg naar de oorspronkelijke route. Ook gecheckt bij MyDrive en dat was hetzelfde als MRA!! Dus MRA EN MyDrive gaf het goed aan. Bij exporteren uit MRA TT GPX 1.1 naar TT550 is het fout gegaan, hoe kan dat? waarom geeft mijn TT550 niet aan wat geëxporteerd is uit MRA? IMO heeft mijn TT550 voor een of ander redenen de route uit zichzelf veranderd, is dat een soort herberekening of zoiets? Ik dacht dat dat niet kon, of heb ik dat fout? De route is door mijn vriend zowel gecontroleerd in MyDrive als MRA, in MRA maakt hij gebruik van de toolkit om alles te checken, wij zijn een clubbie met TT en Garmin`s. Soms wordt je zo moe van al dat (negatieve) commentaar van ledenHoop dat je voor mij de lossende antwoord hebt, anders vrees ik dat ik nooit meer voorop kan/mag rijden
-
@SteveTT800 Weet je zeker dat je de track gereden hebt, en niet de route?
-
@StefanHummelink Jawel, track gereden
-
@SteveTT800 Negatieve commentaren van clubleden....daar kan ik me jammer genoeg wel iets bij voorstellen. Elk jaar een reis inrichten, en elk jaar commentaar: ritten te lang, ritten te kort, wegen te smal of juist te breed, bezoeken aan kastelen vervelend of juist niet lang genoeg, hotels niet goed of te duur. Eten te duur of niet smakelijk genoeg....
Na 4 jaar van dat heb ik er de brui aan gegeven. Mijn opvolger reisorganisator heeft hetzelfde gedaan na amper 1 reis ingericht te hebben en uiteindelijk is de club uit elkaar gevallen want er werd niks meer georganiseerd ...
Dit maar om te zeggen dat commentaar geven heel gemakkelijk is, iets organiseren en verantwoordelijkheid nemen is iets anders.
Maar voor uw TomTom probleem: een gps blijft rekenen en zal normaal gezien de snelste weg nemen. Die berekeningen hangen af van de instellinggen van de GPS. Misschien eens nakijken of er waypoints in uw route staan waar het fout gaat?
-
@SteveTT800
Hallo Steve, zet de route eens openbaar en deel de url hier eens aub.