prestaties en badges
-
Je moet inderdaad tracken om prestaties te ontgrendelen. Zonder een opgeslagen tracklog weten we niet waar je bent geweest

-
Heb dit een aantal jaar geleden ook al een keer benoemd. Vind het ook niet logisch dat daarvoor de tracklog aan moet staan. Ik gebruik de functie dat de tracklog automatisch start bij routes, maar dat werkt helaas niet voor A naar B routes.
-
Heb dit een aantal jaar geleden ook al een keer benoemd. Vind het ook niet logisch dat daarvoor de tracklog aan moet staan. Ik gebruik de functie dat de tracklog automatisch start bij routes, maar dat werkt helaas niet voor A naar B routes.
@CD130 een zelfs dan moet je de tracklog opslaan om hem te laten tellen.
Heel veel mensen zijn erg gesteld op hun privacy en willen zeker niet dat MRA automatisch opslaat waar je allemaal bent geweest.. -
@CD130 een zelfs dan moet je de tracklog opslaan om hem te laten tellen.
Heel veel mensen zijn erg gesteld op hun privacy en willen zeker niet dat MRA automatisch opslaat waar je allemaal bent geweest..@Marinus-van-Deudekom Het klopt inderdaad dat je hem moet opslaan. Snap helemaal dat het loggen qua privacy een ding kan zijn. Ik durf eigenlijk niet te zeggen wat de prestaties en badges doen als je een tracklog verwijderd.
-
Je moet inderdaad tracken om prestaties te ontgrendelen. Zonder een opgeslagen tracklog weten we niet waar je bent geweest

@Corjan-Meijerink dat is heel stom, Corjan, veel van die landen ga ik zo snel niet meer doen, Ierland, Noorwegen, Danmark, zweden, Engeland,valt daar niks aan te doen?
Ik ben gewend zonder tracklog te rijden omdat de garmins dan soms traag worden.
Vandaar dat ik die optie in de instellingen uitgezet heb en had.
Maar ik rij de laatste drie jaar op MRA.
en dit jaar was ik in Italie, oostenrijk, zwitserland(offline), frankrijk, luxemburg, lichtenstein, pfff -
@Corjan-Meijerink dat is heel stom, Corjan, veel van die landen ga ik zo snel niet meer doen, Ierland, Noorwegen, Danmark, zweden, Engeland,valt daar niks aan te doen?
Ik ben gewend zonder tracklog te rijden omdat de garmins dan soms traag worden.
Vandaar dat ik die optie in de instellingen uitgezet heb en had.
Maar ik rij de laatste drie jaar op MRA.
en dit jaar was ik in Italie, oostenrijk, zwitserland(offline), frankrijk, luxemburg, lichtenstein, pfff@De-Keyser, ik vind jouw woorden erg aanmatigend...
En daarnaast, hoe kan jou garmin traag worden van een tracklog die loopt op je telefoon...
En bovendien: het zijn maar schildjes op een webpagina...Het hele idee is juist om te laten zien waar je bent geweest met MRA Navigatie.
Zie het als een aanmoediging om nog eens terug te gaan naar die landen
-
@De-Keyser, ik vind jouw woorden erg aanmatigend...
En daarnaast, hoe kan jou garmin traag worden van een tracklog die loopt op je telefoon...
En bovendien: het zijn maar schildjes op een webpagina...Het hele idee is juist om te laten zien waar je bent geweest met MRA Navigatie.
@Con-Hennekens You can even make your own badges

-
@De-Keyser, ik vind jouw woorden erg aanmatigend...
@Con-Hennekens aanmatigend? is zo helemaal niet bedoeld. en ja, het zijn maar schildjes. en mijn garmin was op mijn 595, en de XT. sorry voor da misverstand, en mra rij ik op een oukittel, voor de juistheid. grt
-
@Con-Hennekens You can even make your own badges

@Nick-Carthew-RouteXpert-Senior en hoe gaat dat?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better ๐
Register Login