[NL] MyRoute-app Routeplanner Next (Beta)
-
@corjan-meijerink een technische vraag: hoe gaat het werken met dat samen plannen. Je kunt, als ik het zo snel bekijk, 4 verschillende combi's hebben
- persoon A dn persoon B hebben beide geen add-on, die situatie lijkt me duidelijk, helaas pindakaas
- persoon A en persoon B hebben beide de add-on, lijkt me ook duidelijk die kunnen samen freubelen
- persoon A start een route en heeft de add-on en persoon B niet
- persoon A start een route en heeft geen add-on, persoon B wel
Kun je die laatste 2 toelichten? Want als een handjevol mensen die add-on heeft, dan is het schier onwerkbaar. Ik juich de add-on zeer toe, maar ik ben bang voor een half losse flodder. En dan laten we het nog maar buiten beschouwing als er 20 man mee willen plannen en de helft heeft maar een add-on.
@Travellexxie als 1 van die 2 geen add on heeft kan die persoon alleen meekijken. Niet plannen.
Ik hoop dat je vraag over met 20 man plannen een grapje was want dat wordt echt een drama -
@Travellexxie Neem deel aan de bèta, dan kom je daar snel achter! Anders wachten tot februari. 🤪
@Stefan-Hummelink Kan deze op het forum gestelde vraag alleen maar beantwoord worden door eerst 49 euro te betalen?
-
@Stefan-Hummelink Kan deze op het forum gestelde vraag alleen maar beantwoord worden door eerst 49 euro te betalen?
@Rob-Veerman Volgens mij is mijn geintje volledig aan jou voorbij gevlogen!

Eerder is al ergens gezegd dat er mondjesmaat informatie naar buiten gebracht zal worden. Daar zal dit soort info waarschijnlijk ook worden medegedeeld.
-
@Rob-Veerman Volgens mij is mijn geintje volledig aan jou voorbij gevlogen!

Eerder is al ergens gezegd dat er mondjesmaat informatie naar buiten gebracht zal worden. Daar zal dit soort info waarschijnlijk ook worden medegedeeld.
@Stefan-Hummelink Dan heb je mijn geintje toch niet goed begrepen.

-
@Stefan-Hummelink Dan heb je mijn geintje toch niet goed begrepen.

@Rob-Veerman Dan staan we weer quit. Een mooie status quo.

-
@BertM ah, de forum Gestapo.

Het is heel gebruikelijk dat op een forum iedereen op elkaar reageert hier. En daar laat ik het ff bij.

Het is heel gebruikelijk dat op een forum iedereen op elkaar reageert hier. En daar laat ik het ff bij.
Daarom is het soms ook los zand soms hier...op andere forums is een @ een teken dat je een bepaald persoon een vraag stelt of reageert. En daar laat ik het ff bij.
De Gestapo
-
Toch maar 1 keer reageren....
jammer dat er niet op de inhoud ingaat en alleen maar om geld....
Wie haantje de voorste wel zijn mag er voor betalen en anderen wachten gewoon.. is nu ook al een beetje met al onze beta/alpha testers.Ik zelf ben erg benieuwd en kan niet wachten wat we er allemaal mee kunnen gaan doen. Nu gebruik ik nog meerder websites (kurviger, mra, maps) hopelijk kan ik 100% overgaan op MRA.
-

Daarom is het soms ook los zand soms hier...op andere forums is een @ een teken dat je een bepaald persoon een vraag stelt of reageert. En daar laat ik het ff bij.
De Gestapo
-
@Stefan-Hummelink met het @ symbool krijgt degene die je zo tagged en waarschuwing bij zijn meldingen
-
Toch maar 1 keer reageren....
jammer dat er niet op de inhoud ingaat en alleen maar om geld....
Wie haantje de voorste wel zijn mag er voor betalen en anderen wachten gewoon.. is nu ook al een beetje met al onze beta/alpha testers.Ik zelf ben erg benieuwd en kan niet wachten wat we er allemaal mee kunnen gaan doen. Nu gebruik ik nog meerder websites (kurviger, mra, maps) hopelijk kan ik 100% overgaan op MRA.
Wie haantje de voorste wel zijn mag er voor betalen en anderen wachten gewoon.. is nu ook al een beetje met al onze beta/alpha testers.
Wat dacht jij precies wat al een beetje zo is bij alpha testers...?
Je mag deze pro-deo vrijwilligers ook gewoon bedanken voor hun diensten.Wat betreft beta testers, bij het gedane voorstel ontvangen zij lifetime toegang tot enkele nieuwe features tegen een gereduceerde prijs. Ik denk dat dat zinvoller is dan haantje de voorste willen zijn. Juist voor het testen van de beta planner is het zinvol om testers te hebben die wèl de waarde inzien van die features, anders worden die niet getest.
Nu gebruik ik nog meerder websites (kurviger, mra, maps) hopelijk kan ik 100% overgaan op MRA.
Naar mijn idee kon dat al jaren prima, maar elke planner zal wel zijn sterke en minder sterke punten hebben. Behalve maps, die is eigenlijk überhaupt niet geschikt als routeplanner. Maar die gebruik ik ook wel als ik wat meer details van de omgeving wil zien.
Ik zou zeggen, hou de aankondigingen in de gaten, voor wat nog allemaal komen gaat.
-
@Travellexxie Neem deel aan de bèta, dan kom je daar snel achter! Anders wachten tot februari. 🤪
@Stefan-Hummelink grote kans, dat dat niet gebeurt. Ik ben soms een geduldig mens

-
@Stefan-Hummelink met het @ symbool krijgt degene die je zo tagged en waarschuwing bij zijn meldingen
met het @ symbool krijgt degene die je zo tagged en waarschuwing bij zijn meldingen
Joh...
-
met het @ symbool krijgt degene die je zo tagged en waarschuwing bij zijn meldingen
Joh...
@Stefan-Hummelink je verwacht het niet hè...
-
Er blijken er meer te zijn die dingen niet verwachten...
-
Wie haantje de voorste wel zijn mag er voor betalen en anderen wachten gewoon.. is nu ook al een beetje met al onze beta/alpha testers.
Je mag deze pro-deo vrijwilligers ook gewoon bedanken voor hun diensten.Wat betreft beta testers, bij het gedane voorstel ontvangen zij lifetime toegang tot enkele nieuwe features tegen een gereduceerde prijs. Ik denk dat dat zinvoller is dan haantje de voorste willen zijn. Juist voor het testen van de beta planner is het zinvol om testers te hebben die wèl de waarde inzien van die features, anders worden die niet getest.
Nu gebruik ik nog meerder websites (kurviger, mra, maps) hopelijk kan ik 100% overgaan op MRA.
Naar mijn idee kon dat al jaren prima, maar elke planner zal wel zijn sterke en minder sterke punten hebben. Behalve maps, die is eigenlijk überhaupt niet geschikt als routeplanner. Maar die gebruik ik ook wel als ik wat meer details van de omgeving wil zien.
Ik zou zeggen, hou de aankondigingen in de gaten, voor wat nog allemaal komen gaat.
Je mag deze pro-deo vrijwilligers ook gewoon bedanken voor hun diensten.Ik werd een beetje gestoord tijdens het typen, maar eigenlijk wilde ik dat er ook wel bij zetten (iets korter dan). Zoals het vaker is met 'haantje de voorste' krijgen zij als eerste de nieuwste dingen, maar vangen ze ook de eerste klappen op als het mis gaat. Vooral de Alpha-testers krijgen te maken met bugs en moeten ze goed communiceren over hoe en wat er is gebeurt.. .dus idd, THANK YOU kost wat tijd maar wij krijgen daardoor minder problemen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login