[NL] MyRoute-app Routeplanner Next (Beta)
-
-
@Corjan-Meijerink
He Corjan, uit jou antwoord kan ik nog steeds niet opmaken of het samen plannen nu gratis is of niet.
Wat samen plannen inhoud kan mij wel voorstellen, maar wat houdt groepsritten in? Weet echt niet wat dat is.
Ik wil gerust betalen hoor, dat is niet het issue.
Maar wat jullie precies vragen is en was voor mij niet duidelijk, en afgaande op de reacties blijkbaar niet enkel voor mij.
Anders waren er niet zo veel reacties.
No bad Feelings, ik ben nog steeds heel tevreden over MRA.He Corjan, uit jou antwoord kan ik nog steeds niet opmaken of het samen plannen nu gratis is of
Het korte antwoord nee
-
Als ik de GPS van mijn Audi A6 wil updaten of upgraden kost mij dat 250€ per jaar.
Waar zitten we over de te klagen ? 49€ ?
MRA is heeft een zakelijk plan, het is geen liefdadigheidsinstelling.
Ik gebruik het al meer dan 10 jaar van dag één. Het is de investering waard.de ROI is immens groot. Het maakt het motorrijden zo veel interessanter door een goede planning vooraf. -
Whattt
?! In dat geval zou ik ook lekker MRA gebruiken in de auto.... stuk goedkoper 
-
@corjan-meijerink een technische vraag: hoe gaat het werken met dat samen plannen. Je kunt, als ik het zo snel bekijk, 4 verschillende combi's hebben
- persoon A dn persoon B hebben beide geen add-on, die situatie lijkt me duidelijk, helaas pindakaas
- persoon A en persoon B hebben beide de add-on, lijkt me ook duidelijk die kunnen samen freubelen
- persoon A start een route en heeft de add-on en persoon B niet
- persoon A start een route en heeft geen add-on, persoon B wel
Kun je die laatste 2 toelichten? Want als een handjevol mensen die add-on heeft, dan is het schier onwerkbaar. Ik juich de add-on zeer toe, maar ik ben bang voor een half losse flodder. En dan laten we het nog maar buiten beschouwing als er 20 man mee willen plannen en de helft heeft maar een add-on.
-
@corjan-meijerink een technische vraag: hoe gaat het werken met dat samen plannen. Je kunt, als ik het zo snel bekijk, 4 verschillende combi's hebben
- persoon A dn persoon B hebben beide geen add-on, die situatie lijkt me duidelijk, helaas pindakaas
- persoon A en persoon B hebben beide de add-on, lijkt me ook duidelijk die kunnen samen freubelen
Kun je die laatste 2 toelichten? Want als een handjevol mensen die add-on heeft, dan is het schier onwerkbaar. Ik juich de add-on zeer toe, maar ik ben bang voor een half losse flodder. En dan laten we het nog maar buiten beschouwing als er 20 man mee willen plannen en de helft heeft maar een add-on.
@Travellexxie Neem deel aan de bèta, dan kom je daar snel achter! Anders wachten tot februari. 🤪
-
@stefan-hummelink is je naam Corjan?
Er wordt een directe vraag gesteld aan iemand, laat die dan ook antwoorden.
Dat hele beta gedeelte begint wel een beetje uit de hand te lopen hier. -
@stefan-hummelink is je naam Corjan?
Er wordt een directe vraag gesteld aan iemand, laat die dan ook antwoorden.
Dat hele beta gedeelte begint wel een beetje uit de hand te lopen hier.@BertM ah, de forum Gestapo.

Het is heel gebruikelijk dat op een forum iedereen op elkaar reageert hier. En daar laat ik het ff bij.
-
@Travellexxie als 1 van die 2 geen add on heeft kan die persoon alleen meekijken. Niet plannen.
Ik hoop dat je vraag over met 20 man plannen een grapje was want dat wordt echt een drama -
@Travellexxie Neem deel aan de bèta, dan kom je daar snel achter! Anders wachten tot februari. 🤪
@Stefan-Hummelink Kan deze op het forum gestelde vraag alleen maar beantwoord worden door eerst 49 euro te betalen?
-
@Stefan-Hummelink Kan deze op het forum gestelde vraag alleen maar beantwoord worden door eerst 49 euro te betalen?
@Rob-Veerman Volgens mij is mijn geintje volledig aan jou voorbij gevlogen!

Eerder is al ergens gezegd dat er mondjesmaat informatie naar buiten gebracht zal worden. Daar zal dit soort info waarschijnlijk ook worden medegedeeld.
-
@Rob-Veerman Volgens mij is mijn geintje volledig aan jou voorbij gevlogen!

Eerder is al ergens gezegd dat er mondjesmaat informatie naar buiten gebracht zal worden. Daar zal dit soort info waarschijnlijk ook worden medegedeeld.
@Stefan-Hummelink Dan heb je mijn geintje toch niet goed begrepen.

-
@Stefan-Hummelink Dan heb je mijn geintje toch niet goed begrepen.

@Rob-Veerman Dan staan we weer quit. Een mooie status quo.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login