[NL] MyRoute-app Routeplanner Next (Beta)
-
Zoals uitgelegd.
Je raakt helemaal niks kwijt. -
Als ik het goed begrijp ben ik hier ook teleurgesteld over. Ik heb voor MRA Routeplanner Gold en MyRoute App lifetime abonnementen gekocht. Het idee is dan natuurlijk dat je geen geld hoeft uit te geven voor nieuwe versies. De nieuwe versie een iets andere naam geven en dan zeggen dat je die weer opnieuw moet aanschaffen...ik vind misleidend nog vriendelijk uitgedrukt. En het idee dat deze 2 producten naast elkaar blijven bestaan is natuurlijk onzin, alle effort voor nieuwe ontwikkelingen gaan natuurlijk naar de nieuwe versie, niet de oude. Ik hoop dat ik het verkeerd heb begrepen of dat men hier nog een keer over nadenkt.
@Ed-Lauwerens-0 Ik vind dat je dat verkeerd leest, maar wie ben ik? Je hebt een lifetime Routeplanner Gold en MyRoute app navigatie abonnement. Alles wat je nu kan met die functionaliteit blijft lifetime, lees: VOOR ALTIJD.
Daarnaast krijg je straks een compleet vernieuwde website waarin je al die zaken die je nu kan doen straks ook kan doen. Ben je bereid nog iets meer in de buidel te tasten, dan kan je straks zelfs meer! Dus wees niet bezorgd, alle functionaliteiten die je nu hebt die heb je straks ook in een mooier jasje

Dat de twee websites naast elkaar blijven bestaan betwijfel ik! Je wilt één platform onderhouden en niet twee!
-
@henry-van-den-belt daar wil ik wel een lans breken voor MRA: je houdt alles waarvoor je in het verleden hebt betaald. Niets meer en niets minder! Nu wordt de auto vernieuwd en komt er een nieuw model op de markt en worden er mooie "accessoires" toegevoegd aan de auto. Je ruilt je auto in, maar dan verwacht je toch niet dat al die mooie accessoires voor die oude prijs ineens ook in je nieuwe auto zitten? Wil je die nieuwe accessoires niet? Prima, dan blijf je in je oude auto rijden

Oh ja, je auto wordt wel overgsepoten in een nieuwe kleur als je besluit daarin te blijven rijden!
@Rob-Verhoeff nou, daar denk ik toch wat anders over. Ik heb me destijds aangemeld in de verwachting (dat stond ook in de Roadmap, die later ineens verdween), dat er binnenkort een volledig nieuwe website zou komen. Daarvoor is toen lifetime gold gekomen. Ik ben zelfs een tijd RouteXpert geweest en er zijn mooie routes van mijn hand gekomen. Dat de planner pas 4 jaar later komt, kan ik natuurlijk niets aan doen. De nieuwe add-ons, dat heb ik in mijn vorige bericht gezet, die hoef ik niet, dat is ook geen issue en als ik daarvoor moet betalen, als ik die afneem, soit. Geen probleem.
Maar wie zegt mij, dat de bestaande planner er over 4 jaar nog is? Er is een bedrag ineens betaald (of anders verworven), waarmee ik dat hele zwikkie, zoals jij dat noemt overspuiten, etc., af heb gekocht + de ontwikkeling van die bak. De ondernemer heeft dat geld kunnen investeren in de ontwikkeling van de planner (die ik dus heb afgekocht) en nu zou ik ernaast grijpen? Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn geweest!
Ik kan me voorstellen, dat al het geld in de ontwikkeling van de nieuwe site gaat zitten, wat heel begrijpelijk is. Kijk maar naar Basecamp. Maar het lifetime abonnement heeft er mede voor gezorgd, dat de nieuwe website er komt en het zou niet netjes zijn naar de bestaande abonnementshouders. als die nu naast de pot zouden pissen. -
Iedereen krijgt een gratis upgrade.
Je hoeft niks te kopen en houdt toegang tot alles.
Het nieuwe platform is voor iedereen te gebruiken.
Alles wat ooit is gekocht blijf je toegang tot houden.Wil je iets extra’s? Dan kan dat en koop je de pre-sale
Anders wacht je gewoon tot het in februari online komt. -
@Rob-Verhoeff nou, daar denk ik toch wat anders over. Ik heb me destijds aangemeld in de verwachting (dat stond ook in de Roadmap, die later ineens verdween), dat er binnenkort een volledig nieuwe website zou komen. Daarvoor is toen lifetime gold gekomen. Ik ben zelfs een tijd RouteXpert geweest en er zijn mooie routes van mijn hand gekomen. Dat de planner pas 4 jaar later komt, kan ik natuurlijk niets aan doen. De nieuwe add-ons, dat heb ik in mijn vorige bericht gezet, die hoef ik niet, dat is ook geen issue en als ik daarvoor moet betalen, als ik die afneem, soit. Geen probleem.
Maar wie zegt mij, dat de bestaande planner er over 4 jaar nog is? Er is een bedrag ineens betaald (of anders verworven), waarmee ik dat hele zwikkie, zoals jij dat noemt overspuiten, etc., af heb gekocht + de ontwikkeling van die bak. De ondernemer heeft dat geld kunnen investeren in de ontwikkeling van de planner (die ik dus heb afgekocht) en nu zou ik ernaast grijpen? Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn geweest!
Ik kan me voorstellen, dat al het geld in de ontwikkeling van de nieuwe site gaat zitten, wat heel begrijpelijk is. Kijk maar naar Basecamp. Maar het lifetime abonnement heeft er mede voor gezorgd, dat de nieuwe website er komt en het zou niet netjes zijn naar de bestaande abonnementshouders. als die nu naast de pot zouden pissen.@Travellexxie Die pissen ook niet naast de pot, dat is jouw vertaling. Ik vind het ondernemersschap. Daar kun je wat van vinden. Feit is dat lifetime ook lifetime blijft. Kan dat op het oude platform? Vast, maar dan hadden we ook gaan lopen zeuren dat het er wel heel oudbollig uitziet over x-jaar. En dan heb je straks een mooie nieuwe carrosserie voor je 10-12 jaar oude auto waar je weer jaren mee vooruit kan

-
De looks van de nieuwe website vind ik erg mooi! Knap staaltje werk! Kwam nog iets moois tegen:
MRA Group Rides!! Waar vind ik die optie?
En zit dat straks bij lifetime Navigation Next?
-
@Travellexxie Die pissen ook niet naast de pot, dat is jouw vertaling. Ik vind het ondernemersschap. Daar kun je wat van vinden. Feit is dat lifetime ook lifetime blijft. Kan dat op het oude platform? Vast, maar dan hadden we ook gaan lopen zeuren dat het er wel heel oudbollig uitziet over x-jaar. En dan heb je straks een mooie nieuwe carrosserie voor je 10-12 jaar oude auto waar je weer jaren mee vooruit kan

@Rob-Verhoeff sorry, jij haalt op een vreselijke manier dingen door elkaar. We laten hierbij. Ik althans van mijn kant.
-
Meer informatie ook hier te lezen: https://beta.myrouteapp.com/presale#existing-customers
-
Meer informatie ook hier te lezen: https://beta.myrouteapp.com/presale#existing-customers
Group Rides, dat valt onder Navigation Next, maakt dus ook deel uit van de Beta Access van de routeplanner? Ik geloof dat ik nu alles door elkaar begin te halen…

-
Group Rides, dat valt onder Navigation Next, maakt dus ook deel uit van de Beta Access van de routeplanner? Ik geloof dat ik nu alles door elkaar begin te halen…

@CD130 het is gewoon een product wat je krijgt bij de pre-sale

Best duidelijk?Dus gewoon nog een cadeautje!

-
@CD130 het is gewoon een product wat je krijgt bij de pre-sale

Best duidelijk?Dus gewoon nog een cadeautje!

@Corjan-Meijerink ah duidelijk, ik moet het allemaal los zien van elkaar.
Een aantal vrienden van mij hebben in het verleden alleen Lifetime Navigation Next aangeschaft. Komt daarvoor ook een mogelijkheid om lifetime Group Rides aan te schaffen? Of zitten ze dan vast aan een grote bundel van 189,- euro?
-
@Corjan-Meijerink ah duidelijk, ik moet het allemaal los zien van elkaar.
Een aantal vrienden van mij hebben in het verleden alleen Lifetime Navigation Next aangeschaft. Komt daarvoor ook een mogelijkheid om lifetime Group Rides aan te schaffen? Of zitten ze dan vast aan een grote bundel van 189,- euro?
@CD130 in de basis zullen add-ons enkel op abonnementsbasis zijn

-
@Travellexxie Die pissen ook niet naast de pot, dat is jouw vertaling. Ik vind het ondernemersschap. Daar kun je wat van vinden. Feit is dat lifetime ook lifetime blijft. Kan dat op het oude platform? Vast, maar dan hadden we ook gaan lopen zeuren dat het er wel heel oudbollig uitziet over x-jaar. En dan heb je straks een mooie nieuwe carrosserie voor je 10-12 jaar oude auto waar je weer jaren mee vooruit kan

@Rob-Verhoeff Je vergelijking met een auto gaat mank. Dat deed het straks al en nu nog steeds.
Nogmaals, toen ik lifetime aanschafte zat zaten er nog zoveel bugs in dat myroute niet altijd mijn voorkeur had. Nu is het eindelijk stabiel op wat kleine zaken na.
Ik heb de afgelopen tijd ook niet extra hoeven betalen voor de updates ( lees verbeteringen) van de app.
En wat ik tot nu een beetje op de forums lees is dat het voor meerdere lifetime members onduidelijk is. Jij bent zo ongeveer de enige die het wel snapt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login