[NL] MyRoute-app Routeplanner Next (Beta)
-
@Stefan-Hummelink met het @ symbool krijgt degene die je zo tagged en waarschuwing bij zijn meldingen
-
Toch maar 1 keer reageren....
jammer dat er niet op de inhoud ingaat en alleen maar om geld....
Wie haantje de voorste wel zijn mag er voor betalen en anderen wachten gewoon.. is nu ook al een beetje met al onze beta/alpha testers.Ik zelf ben erg benieuwd en kan niet wachten wat we er allemaal mee kunnen gaan doen. Nu gebruik ik nog meerder websites (kurviger, mra, maps) hopelijk kan ik 100% overgaan op MRA.
Wie haantje de voorste wel zijn mag er voor betalen en anderen wachten gewoon.. is nu ook al een beetje met al onze beta/alpha testers.
Wat dacht jij precies wat al een beetje zo is bij alpha testers...?
Je mag deze pro-deo vrijwilligers ook gewoon bedanken voor hun diensten.Wat betreft beta testers, bij het gedane voorstel ontvangen zij lifetime toegang tot enkele nieuwe features tegen een gereduceerde prijs. Ik denk dat dat zinvoller is dan haantje de voorste willen zijn. Juist voor het testen van de beta planner is het zinvol om testers te hebben die wèl de waarde inzien van die features, anders worden die niet getest.
Nu gebruik ik nog meerder websites (kurviger, mra, maps) hopelijk kan ik 100% overgaan op MRA.
Naar mijn idee kon dat al jaren prima, maar elke planner zal wel zijn sterke en minder sterke punten hebben. Behalve maps, die is eigenlijk überhaupt niet geschikt als routeplanner. Maar die gebruik ik ook wel als ik wat meer details van de omgeving wil zien.
Ik zou zeggen, hou de aankondigingen in de gaten, voor wat nog allemaal komen gaat.
-
@Travellexxie Neem deel aan de bèta, dan kom je daar snel achter! Anders wachten tot februari. 🤪
@Stefan-Hummelink grote kans, dat dat niet gebeurt. Ik ben soms een geduldig mens

-
@Stefan-Hummelink met het @ symbool krijgt degene die je zo tagged en waarschuwing bij zijn meldingen
met het @ symbool krijgt degene die je zo tagged en waarschuwing bij zijn meldingen
Joh...
-
met het @ symbool krijgt degene die je zo tagged en waarschuwing bij zijn meldingen
Joh...
@Stefan-Hummelink je verwacht het niet hè...
-
Er blijken er meer te zijn die dingen niet verwachten...
-
Wie haantje de voorste wel zijn mag er voor betalen en anderen wachten gewoon.. is nu ook al een beetje met al onze beta/alpha testers.
Je mag deze pro-deo vrijwilligers ook gewoon bedanken voor hun diensten.Wat betreft beta testers, bij het gedane voorstel ontvangen zij lifetime toegang tot enkele nieuwe features tegen een gereduceerde prijs. Ik denk dat dat zinvoller is dan haantje de voorste willen zijn. Juist voor het testen van de beta planner is het zinvol om testers te hebben die wèl de waarde inzien van die features, anders worden die niet getest.
Nu gebruik ik nog meerder websites (kurviger, mra, maps) hopelijk kan ik 100% overgaan op MRA.
Naar mijn idee kon dat al jaren prima, maar elke planner zal wel zijn sterke en minder sterke punten hebben. Behalve maps, die is eigenlijk überhaupt niet geschikt als routeplanner. Maar die gebruik ik ook wel als ik wat meer details van de omgeving wil zien.
Ik zou zeggen, hou de aankondigingen in de gaten, voor wat nog allemaal komen gaat.
Je mag deze pro-deo vrijwilligers ook gewoon bedanken voor hun diensten.Ik werd een beetje gestoord tijdens het typen, maar eigenlijk wilde ik dat er ook wel bij zetten (iets korter dan). Zoals het vaker is met 'haantje de voorste' krijgen zij als eerste de nieuwste dingen, maar vangen ze ook de eerste klappen op als het mis gaat. Vooral de Alpha-testers krijgen te maken met bugs en moeten ze goed communiceren over hoe en wat er is gebeurt.. .dus idd, THANK YOU kost wat tijd maar wij krijgen daardoor minder problemen.
-
Je mag deze pro-deo vrijwilligers ook gewoon bedanken voor hun diensten.Ik werd een beetje gestoord tijdens het typen, maar eigenlijk wilde ik dat er ook wel bij zetten (iets korter dan). Zoals het vaker is met 'haantje de voorste' krijgen zij als eerste de nieuwste dingen, maar vangen ze ook de eerste klappen op als het mis gaat. Vooral de Alpha-testers krijgen te maken met bugs en moeten ze goed communiceren over hoe en wat er is gebeurt.. .dus idd, THANK YOU kost wat tijd maar wij krijgen daardoor minder problemen.
@superg, vooruit, alsnog bedankt, en graag gedaan

Persoonlijk gaat het mij niet om haantje de voorste te zijn, maar is het een mooie methode om iets terug te doen voor mijn eigen Lifetime, en inderdaad een mooi Nederlands bedrijf met een klein hardwerkend team te steunen. -
@Bart-9a-0 @martijn-1976 zie deze pagina: https://beta.myrouteapp.com/presale#existing-customers
Echt veel duidelijker kan het gewoon niet worden.
Iedereen houdt alles. Het is een gratis upgrade. Betalen is enkel voor leuke voordelen.@Corjan-Meijerink oke, jullie doen je best om een duidelijk antwoord te geven. Alleen met alle info hier en info daar krijg ik nog niet een eenduidig antwoord of compleet antwoord. Als je nu gold lifetime hebt blijft dat gewoon werken. De software blijft ondersteund en gaat over in het nieuwe platform Next (nieuwe look ect). Zal de algemene naam dan MyRoute planner Next worden?
Met de Next versie komen een aantal opties erbij. Hoe ik de tabel nu begrijp zijn dat 1, MRA Route Collaboration en 2, MRA Group rides. Wat wordt bedoeld met MRA Collaboration? en hoe gaat MRA Group Rides eruit zien?
(ja ik zag ook de promo dingen van de badge en eerder toegang. Alleen ben ik even opzoek naar het antwoord voor de langere termijn. Oftewel na februari 2027). De 49 euro die nu op de website staat zou betekenen dat deze 2 opties dan lifetime beschikbaar blijven.
Ook komt een AI modus en iets voor clubs alleen dit zal niet bij de NEXT lifetime behoren. Dan ga ik ervan uit dat deze opties maandelijkse kosten zullen zijn.Gezien ik hier en daar mensen hun mening lees over dat men telleurgesteld is over extra kosten voor de nieuwe features. Lees ik op de website ook in de kleine letters dat eventuele extra opties, add-ons ect nog een keer extra kosten kunnen opleveren.
Kortom hoe ik het nu begrijp. Alles blijft beschikbaar alleen komt alles in een nieuw jasje. Wil je de Next opties erbij dan kan je kiezen voor 49 euro (lifetime) dan krijg je de twee (collaboration en group rides) (even de eerder toegang ect niet mee genomen). Extra add-ons die later komen kunnen extra kosten met zich meebrengen en behoren niet tot de 49 euro. De AI en Club zaken zijn twee losse add ons met eigen kosten die nader bepaald worden.
Als dit klopt zie ik voor mijzelf nog niet direct de meerwaarde op 49 euro neer te leggen voor de collaboration en Group Rides. -
De lifetime licentie zoals deze nu hebt veranderd niet. Neem je geen deel aan de beta. Dan krijg je er ook niets bij. Uiteraard zal je straks bij de definitieve versie wel gaan profiteren van de nieuwe Look and Feel maar je krijgt geen nieuwe functies en verliest geen functies.
De Collaboration en Group Rides zijn vooral interessant voor mensen die veel met groepen rijden of met meerdere mensen hun routes samenstellen (voor de vakantie o.i.d). Deze opties kan je er straks ook bij kopen. Maar in welke licentievorm en welke kosten, daar is nu nog niets van bekend.Nog even wat gedachtenkronkels in de mix gooien. Er wordt eigenlijk alleen over de lifetime licentie gesproken.
Hier lees ik eigenlijk uit dat de jaarlijkse en maandelijkse licenties dus gewoon meegroeien de toekomstige mogelijkheden. Maar dat ik dat vanzelf bekend wordt wanneer de definitieve versie online komt. -
Klopt allemaal volledig wat jullie zeggen.
Wat de functies allemaal precies inhouden zal steeds meer bekend gemaakt worden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login