Oranje wegdelen op de route?
-
Regelmatig krijg ik oranje wegdelen op mijn blauwe route geprojecteerd. Ik vroeg mij af wat de reden is van deze weergave.
Ik dacht aan een snelheidsbegrenzing maar op sommige plekken (bijvoorbeeld 50 km/h of 30 km/h) worden de routedelen wel oranje, en op dezelfde snelheidsbegrenzing op andere wegen blijven deze gewoon blauw.
Toen dacht ik aan gevaarlijke situaties, maar ook daarbij lijkt de route willekeurig te verkleuren.
Persoonlijk vind ik de verkleuring erg verwarrend want je krijgt een melding bij gevaarlijke situaties (als je die melding aan hebt staan) en iedereen kan verkeersborden lezen.
Tenzij ik iets over het hoofd zie, zou ik voor willen stellen om deze "willekeurige" verkleuring van de route weg te laten. Nmm voegt het niets toe. In tegendeel, het schept verwarring. -
Regelmatig krijg ik oranje wegdelen op mijn blauwe route geprojecteerd. Ik vroeg mij af wat de reden is van deze weergave.
Ik dacht aan een snelheidsbegrenzing maar op sommige plekken (bijvoorbeeld 50 km/h of 30 km/h) worden de routedelen wel oranje, en op dezelfde snelheidsbegrenzing op andere wegen blijven deze gewoon blauw.
Toen dacht ik aan gevaarlijke situaties, maar ook daarbij lijkt de route willekeurig te verkleuren.
Persoonlijk vind ik de verkleuring erg verwarrend want je krijgt een melding bij gevaarlijke situaties (als je die melding aan hebt staan) en iedereen kan verkeersborden lezen.
Tenzij ik iets over het hoofd zie, zou ik voor willen stellen om deze "willekeurige" verkleuring van de route weg te laten. Nmm voegt het niets toe. In tegendeel, het schept verwarring.@Huibertus Verkeersintensiteit in de kleuren rood, oranje geel van heel druk naar minder druk. De actualiteit daarvan laat te wensen over!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login