Routepunt met adres invoegen
-
Ik heb een bestaande route. Nu wil graag een nieuw eerste startpunt en wel met adres.
Nu kan ik eenvoudig een adres opzoeken en als laatste punt toevoegen en dan naar boven slepen bij mijn routepunten.
Maar kan je bijvoorbeeld een zwart bolletje tussen punt 1 en 2 zetten, dat punt editen en er een adres in zetten ipv de coördinaten. -
Dat kan.
Maak dat dan het startpunt en delete het aanvankelijke startpunt -
Ik heb al even gezocht, maar hoe dan?
-
Een routepunt toevoegen lukt je
Dan klik op op dat toegevoegde routepunt
Klik in het geopende venster op de 3 puntjes rechts bovenin en meer opties komen tevoorschijn. O.a. nieuw startpunt maken.
maak het toegevoegde routepunt startpunt en delete het oorspronkelijke.
-

-
O zo. Dat bedoel ik dus niet. Ik wil een routepunt ergens in de rij van routepunten invoegen op basis van een adres.
Ik kan een routepunt invoeren. Ik kan hem verslepen, zowel op het scherm als in de lijst, naar waar ik hem hebben wil.Maar stel ik rijd vanaf huis naar ergens het zwarte woud. Nu heb ik een tip gekregen om langs adres A te gaan. Die kan ik makkelijk toevoegen als eindpunt en daarna op de juiste plek zetten in de lijst. Maar kan ik hem ook in 1 keer op de juiste plek zetten?
-
Dat gaat helaas niet.
Of op de kaart een punt toevoegen en/of verslepen of inderdaad aan het einde toevoegen en daar verslepen in de lijst
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login