Coordinaten
-
Bestaat de mogelijkheid om met navigatie MRA je coördinaten huidige locatie te zien ? En in te voeren om naartoe te rijden ingeval je coördinaten krijgt van een collega motorrijder?
-
Bestaat de mogelijkheid om met navigatie MRA je coördinaten huidige locatie te zien ? En in te voeren om naartoe te rijden ingeval je coördinaten krijgt van een collega motorrijder?
@De-Ploey-Georges Ja, dat kan... Vul in het zoekscherm van de app de coördinaten in gescheiden door een komma (bijv. 52.117261,5.133829) en je navigeert zo naar die plek toe.
-
Bedankt Rob maar hoe kan ik mijn coördinaten zien om ze door te sturen waar ik ben ?
-
Bedankt Rob maar hoe kan ik mijn coördinaten zien om ze door te sturen waar ik ben ?
@De-Ploey-Georges In de app kan dat niet. Daarvoor zul je moeten uitwijken bijv. naar GoogleMaps. Het is wel een wens om je locatie binnen de app met anderen te kunnen delen. Zover is het echter nog lang niet.
-
Het is wel mogelijk, maar omslachtig.
Ga in het menu in de app helemaal naar beneden en kies voor Routelab.
In de Routelab website kies je voor routes en kies je de gebruikte route.
Zet in deze route nu een nieuw punt op de plek waar je op dat moment bent. Als je daarna op dit punt klikt zie je ook de coördinaten van dit punt.
zoals ik al zei, niet echt gebruikersvriendelijk en je moet dan ongeveer weten waar je op de route bent, maar het werkt. -
Het is wel mogelijk, maar omslachtig.
Ga in het menu in de app helemaal naar beneden en kies voor Routelab.
In de Routelab website kies je voor routes en kies je de gebruikte route.
Zet in deze route nu een nieuw punt op de plek waar je op dat moment bent. Als je daarna op dit punt klikt zie je ook de coördinaten van dit punt.
zoals ik al zei, niet echt gebruikersvriendelijk en je moet dan ongeveer weten waar je op de route bent, maar het werkt.Het is wel mogelijk, maar omslachtig.
Maar niet vanuit de native-app! En dat is de intentie van TS dacht ik. Volgens mij is schakelen naar GM dan toch net ff sneller

-
Ik gaf ook alleen aan dat het vanuit kan.
-
Ok Thx Rob en White.mouse, dan doe ik het verder via Googlemaps
-
Of via Whatsapp je locatie delen
-
Je kunt via Whatsapp weliswaar je locatie delen en binnen die app daar naartoe navigeren, maar dat is niet de intentie van de vraag heb ik begrepen. Daarom zou het mooi zijn als je binnen MRA daartoe de gelegenheid hebt. Heb je meteen alle functionaliteit van het navigeren die Whatsapp niet heeft

-
helemaal met je eens maar zolang het niet zo is moeten sommigen terugvallen of andere alternatieven.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login