iPhone wordt veel te heet tijdens navigeren
-
Vandaag via CarPlay 2,5u genavigeerd en draadloos opgeladen. Ja de telefoon wordt heet, maar niet heter dan wanneer ik navigeer met Waze of GM. Op de motor ervaar ik geen problemen…
-
@Hans-van-de-Ven-MR.MRA nou daar heb je het

Met andere apps geen probleem
️ -
Ik had het vandaag ook met mijn OPPO A79 na zo'n 138 kilometer te hebben gereden ging mij telefoon op zwart omdat het oververhit was geraakt. Gelukkig had ik een reserve telefoon bij mij dus daarop verder gegaan maar die heeft weer een ander probleem die sluit na een gegeven moment de MRA app af, dit is een Samsung A25
-
Ik heb een iPhone 11 en mijn vrouw had een iPhone SE. We hebben vandaag de hele dag rondgereden bij temperaturen tot wel 32 °C. Ik laad mijn telefoon op met een draadloze QuadLock-oplader en mijn vrouw gebruikt een USB-kabel; beide telefoons hebben feilloos gewerkt.
I use an iPhone 11 and my wife used an iPhone SE. We have been navigating all day today in temperatures as high as 32°c. I charge my phone using a wireless QuadLock charger and my wife uses a USB cable, both phones have been faultless.
-
Vandaag zelfde rit gereden als @rob-verhoeff. iPhone 16 pro heeft de hele dag in de draadloze Quad Lock lader gehangen. Beeld bleef helder en ging er met 100% batterij vanaf. Wanneer het laden door de hitte stelselmatig wordt onderbroken, druk ik de kabel die in de Quad Lock gaat rechtstreeks in m’n iPhone. Dan kan die nog meer hitte aan, maar is echt voor temperaturen boven de 28-30 graden. Echt lekker motorweer is dat ook niet…
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login