Problemen route opslaan naar plan.tomtom
-
Ik wil een route opslaan naar Plan.Tomtom maar krijg, tijdens inloggen, steeds de melding:
Speciale tekens zoals leestekens en accenttekens worden niet door plan.tomtom geaccepteerd. Om de route over te zetten naar plan.tomtom mag een naam geen leestekens en accenttekens bevatten.Ik gebruik mijn mail adres en het wachtwoord van Tomtom, daar staan ook geen leestekens en accenttekens in.
-
Ik wil een route opslaan naar Plan.Tomtom maar krijg, tijdens inloggen, steeds de melding:
Speciale tekens zoals leestekens en accenttekens worden niet door plan.tomtom geaccepteerd. Om de route over te zetten naar plan.tomtom mag een naam geen leestekens en accenttekens bevatten.Ik gebruik mijn mail adres en het wachtwoord van Tomtom, daar staan ook geen leestekens en accenttekens in.
Controleer of de titel van uw route geen speciale tekens bevat.
Check that the title of your route does not contain special characters.
-
@c-van-schaijk probeer eerst eens in te loggen (dat gaat op basis van e-mail en wachtwoord) en daarna het bestand te uploaden. Gebruik in de titel van je up te loaden bestand (GPX-file) geen aparte tekens. Dat jouw e-mailadres een speciaal teken bevat (@) is evident, maar staat toch niet in de bestandsnaam?