MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

POI in Tom Tom

Routes & Tracks
    4
    7
    687
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Vliegen Eric
      Vliegen Eric last edited by

Hey, Hoe komt het dat, als je POI's vastzet in je route en deze dan exporteert naar Tom Tom, je deze niet kan zien in je Tom Tom navigatie tijdens het rijden ?? Hoe oplossen ?? POI bv tankstations, restaurants, parkings, uitzichtpunten enz. Nu rij je deze voorbij. Alvast bedankt. Groetjes Eric

Nick Carthew 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Nick Carthew
        Nick Carthew RouteXperts Instructor @Vliegen Eric last edited by

@Vliegen-Eric Je moet POI's apart opslaan als .ov2.
        Klik op 'opslaan als' en kies vervolgens het .OV2-bestandstype (dit is het POI-bestandstype dat TomTom kan lezen);
        Vervolgens kunt u het gedownloade bestand met Explorer/Finder naar uw navigatiesysteem overbrengen. Raadpleeg je TomTom-handleiding om ze aan een route toe te voegen. (Google translate English to Dutch)

Always willing to help if I can.
        Triumph Tiger 1200 XRT called Tina.
        MRA Navigation Next and SilverFox B8J bar buttons.
        Quadlock wireless mount for IPhone 11.
        Cardo Scala Packtalk Bold.
        TomTom Rider 500. (In the cupboard now)

Vliegen Eric 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • Vliegen Eric
          Vliegen Eric @Nick Carthew last edited by

@Nick-Carthew Dank u wel Nick. Maar hoe doe je zoiets?? Ik maak mijn routes in de Here kaart. Ik voeg meerdere POI toe. Dan staat mijn route beschikbaar voor mijn vrienden. Ikzelf werk met een Garmin gps. Hier heb ik dat probleem niet. Enkel als enkele van mijn vrienden de route samen met mij willen gaan rijden en ze op hun gps zetten. Ze kunnen dan de stopplaatsen enz niet zien op hun gps. Alvast bedankt voor je tip en antwoord. Groetjes Eric

Stefan Hummelink 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Vliegen Eric
            Vliegen Eric @Nick Carthew last edited by

@Nick-Carthew , Sleep je dan het gedownloade .ov2. bestand naar de gpx map of ??

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Stefan Hummelink
              Stefan Hummelink @Vliegen Eric last edited by

@Vliegen-Eric Als je je maten wilt laten stoppen bij de pauze of lunch locaties, dan is veruit de makkelijkste oplossing het "splitsen van de routes" bij deze plekken.

Voorbeeld:
              Als je route bestaat uit 3 stoplocaties, dan splits je de route van RP 1 tot aan de 1e pauze stop, tussen 1e pauze stop en pauze stop 2, tussen pauze stop 2 en pauze stop 3 en als laatste blijft de route tussen pauze stop 3 en einde over.

Deze gesplitste routes kan je A, B, C, D en E noemen. Is het een meerdaagse trip, dan 1A ... 2A voor respectievelijk dag 1 en 2.

Manks bu'j te bange.

Vliegen Eric 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Vliegen Eric
                Vliegen Eric @Stefan Hummelink last edited by

@StefanHummelink Thx. Maar we kiezen er toch voor om de route niet op te splitsen. we willen de POI's zien verschijnen op het tom tom gps apparaat. groetjes Eric

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Hans van de Ven MR.MRA
                  Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Vliegen Eric last edited by Hans van de Ven MR.MRA

@Vliegen-Eric

De POI’s opslaan als mijn plaatsen of favorieten in je TomTom. Even googelen op POI’s opslaan op TomTom

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
                  Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 1 / 1
                  • First post
                    Last post
                  ACTIVE USERS
                  POPULAR TOPICS
                  • Melding uitzetten

• Probleem navigeren op telefoon

• Hallo, als lifetime gold member werd er vandaag 35€ van mijn rekening gehaald.

• route maken maar routepunten verdwijnen

• Next Update 4.3.8 - 386 (iOS) wann ?

• Route calculation not possible

• Route not Downloading to Satnav

MY GROUPS