Giving folders its own color
-
@nomko nog niet zo lang gelden schreef je ergens hier op het forum, dat je routes die je niet gebruikt gewoon weggooit, want dat zou teveel plaats innemen. Ik heb toen aangegeven, dat ik echt alles bewaar, tot ik het zeker niet meer gebruik en dan wegknikker. Waarom ben je op "mijn" methode overgegaan. Gewoon interesse.
-
@travellexxie dit onderwerp bedoel jij denk: https://forum.myrouteapp.com/topic/10761/verwijderen-van-routes-in-eigen-bibliotheek
@nomko heb hier ook een stevige bibliotheek met routes en mappen. Voor mij persoonlijk is de naam van de map voldoende, maar zou de mogelijkheid waarschijnlijk wel gebruiken als die beschikbaar zou zijn

-
@travellexxie dit onderwerp bedoel jij denk: https://forum.myrouteapp.com/topic/10761/verwijderen-van-routes-in-eigen-bibliotheek
@nomko heb hier ook een stevige bibliotheek met routes en mappen. Voor mij persoonlijk is de naam van de map voldoende, maar zou de mogelijkheid waarschijnlijk wel gebruiken als die beschikbaar zou zijn

@CD130 spijker en kop

Daar schrijft hij inderdaad, dat hij een map void niet zal aanmaken. En nu prijkt er een mooie map void in zijn boekhoudsysteem, wellicht ooit voorzien van een verfrissende kleur
SpaΓ beiseite, ik kleur bij mijn foto's ook de dirs, bijvoorbeeld rood voor motorvakanties, alleen... 90% van mijn vakanties zijn motorvakanties

-
@nomko op dit moment niet. Misschien dat het met de nieuwe webplanner mogelijk gaat worden
apologises @Marinus-van-Deudekom, the original post was english & you changed this
-
@CD130 spijker en kop

Daar schrijft hij inderdaad, dat hij een map void niet zal aanmaken. En nu prijkt er een mooie map void in zijn boekhoudsysteem, wellicht ooit voorzien van een verfrissende kleur
SpaΓ beiseite, ik kleur bij mijn foto's ook de dirs, bijvoorbeeld rood voor motorvakanties, alleen... 90% van mijn vakanties zijn motorvakanties

ik kleur bij mijn foto's ook de dirs, bijvoorbeeld rood voor motorvakanties, alleen... 90% van mijn vakanties zijn motorvakanties

Daar hebben ze ooit een film over gemaakt: 50 shades of greay... Kan dat ook met rood

-
ik kleur bij mijn foto's ook de dirs, bijvoorbeeld rood voor motorvakanties, alleen... 90% van mijn vakanties zijn motorvakanties

Daar hebben ze ooit een film over gemaakt: 50 shades of greay... Kan dat ook met rood

@Rob-Verhoeff om je een indruk te geven
:- rood: motor
- groen: overig
- blauw: wintersport
- grijs: cabrio
- oranje: camper

-

@Travellexxie, tijd voor submapjes (kleur maakt niet uit

-
@Travellexxie, tijd voor submapjes (kleur maakt niet uit

@Con-Hennekens dit zijn al submapjes van mijn submap "Vakanties"

-

@Travellexxie haha, prachtig overzicht met al die rode mappen
Als je de fotoβs van met de cabrio zoekt dan heb je ze op deze manier wel echt super snel gevonden. Zo is de suggestie van @nomko misschien zo gek nog niet 
-
@Travellexxie haha, prachtig overzicht met al die rode mappen
Als je de fotoβs van met de cabrio zoekt dan heb je ze op deze manier wel echt super snel gevonden. Zo is de suggestie van @nomko misschien zo gek nog niet 
@CD130 ik ben bezig om al mijn foto's van OneDrive, Dropbox, GoogleDrive, etc. Over te zetten naar een eigen server. Ik heb dat nu een tijdje getest en ik ben er wel klaar voor. Maar dat betekent, dat je einige organisatie in de chaos moet brengen, en die kleuren (samen met een directorienaam) helpen me een stuk op weg

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better π
Register Login