Linker in MRA kleurt blauw (alles geselecteerd)
-
Beste Forum,
Ik heb het volgende probleem: Als ik een route heb geladen en klik in de linker kolom op een van de Waypoints dan wordt de gehele kolom geselecteerd en alle Waypoints kleuren blauw. Weet u wat het probleem is? Ik heb een schermafdruk toegevoegd.
M.vr.gr. Willem Schols
-
-
Beste Forum,
Ik heb het volgende probleem: Als ik een route heb geladen en klik in de linker kolom op een van de Waypoints dan wordt de gehele kolom geselecteerd en alle Waypoints kleuren blauw. Weet u wat het probleem is? Ik heb een schermafdruk toegevoegd.
M.vr.gr. Willem Schols
@Willem-schols Ik heb de Edge-browser eens geïnstalleerd op mijn Mac en dan kan ik hem reproduceren. In de andere browsers die ik gebruik (Safari, Firefox en Chrome) laat Routelab dit gedrag niet zien. Zal dus wel ergens een browser-instelling zijn vermoed ik dan...
-
@willem-schols; welke browser gebruik je en onder welk systeem, Mac of Windows!
-
Idem gedrag, ik gebruik de meest recente versie van Chrome onder Windows 11.
-
Kunnen we dit niet beter verder bespreken in de topic die ik enkel dagen geleden heb aangemaakt over hetzelfde "euvel"?
https://forum.myrouteapp.com/topic/11419/nog-niet-eerder-gezien-op-mra
Hetzelfde probleem, oplossingen, tips binnen 1 topic. Anders krijg je versnippering en moet je zoeken...
-
Lijkt mij heel verstandig! / That sounds very sensible to me!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login