Testrit met AA ivm tracklog
-
Vandaag zoals beloofd een test gedaan met AA.
Route met 12 punten erin over 130 km (was een flink stuk snelweg)
De route met de planner gemaakt.
Gestart vanaf mijn AA scherm als laatste route. Geen enkel probleem, startte keurig
De tracklog liep ook direct mee. Telefoon zelf, scherm was uit.
Deel 2 van de test de auto uit verder niks afgesloten of zo. Wat betaald met mijn telefoon dus van app gewisseld. Bij de herstart in de auto kwam keurig de vraag verder navigeren. Ja dat gebeurde ook zonder problemen. De tracklog bleef ook netjes meelopen. Een aantal keren doelbewust van de route afgeweken. Allemaal geen probleem.
Bij aankomst bij mijn einddoel, auto uitgezet niks afgesloten. Telefoonscherm aan MRA opgestart. Vraag of de tracklog weg moest worden gegooid, Nee daarna op bewaren geklikt en dat liep niet direct naar de server.
5 minuten later nog ff gekeken en toen bleek dat de tracklog uit de wachtrij was gehaald en opgeslagen.
Al met al zero problemen dus
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login