mra route afsluiting naderland
-
goede middag
Hoe kan ik de route afsluiting naderland naar mijn bibliotheek kopieer om ze te gebruiken in mijn route,s
Met vriendelijke
Rob van dijk -
goede middag
Hoe kan ik de route afsluiting naderland naar mijn bibliotheek kopieer om ze te gebruiken in mijn route,s
Met vriendelijke
Rob van dijk@Rob-van-Dijk-1 Open de route en klik op +Route gebruiken.
Open the route and click +Use route.
-
goede middag
Met vriendelijke
Rob van dijk@Rob-van-Dijk-1, niet zo'n heel duidelijke vraag, maar ik denk dat je bedoelt hoe je de motorafsluitingen Nederland POI op de kaart zet als je routes maakt?
- klik op de link: https://www.myrouteapp.com/route/open/8894330
- sla het op naar GPX1.1
- open een route (nieuwe of bestaande maakt niet uit)
- ga in de linker kolom naar Points of interest, en dan naar het tabje Bibliotheek
- kies Toevoegen en open het zojuist gedownloade GPX bestand
- in de POI Bibliotheek zie je nu een rij met de door jouw gebruikte bestandsnaam

- zet een vinkje bij A om de sluitingen op de planner kaart te zien
- verander het profiel-icoontje in een x om ze ook tijdens het navigeren op de kaart te zien
Success!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login