Rondritgenerator negeert ingegeven lengte in kilometers
-
Na wat stoeien blijkt dat de rondritgenerator weliswaar een drietal ritten genereert aan de hand van de ingegeven parameters, maar de daarbij ingegeven ritlengte wordt genegeerd.
Ik heb nog even gedacht dat met die "km" instelling de straal bedoeld zou zijn, maar ook dan schieten de kilometers alle kanten op. -
Hallo Jo, als je "verras me" kiest worden er 3 rondritten samengesteld van het punt dat je gekozen hebt aan de hand van een aantal vastgestelde waarden.
Als je "zelf samenstellen" kiest, zit er een marge op van 25 km op de ingegeven afstand (Auto-Motor), dus een rondrit van 225 KM kan een rondrit opleveren tussen de 200 en 250 km, natuurlijk ook afhankelijk van de wegen die er liggen. -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Bij experimenten met de tourgenerator startende vanuit mijn woonplaats heb ik verschillende ver - asse -ingen gekregen waarbij de generator me dwars door Brussel en Antwerpen stuurt. Niet echt een vrolijke route met andere woorden
-
@Drabslab said in Rondritgenerator negeert ingegeven lengte in kilometers:
Niet echt een vrolijke route met andere woorden
Maaaarrr, dat vroeg jij niet! Jij vroeg om een verrassing... nou aan jouw woorden te lezen, ben je toch overduidelijk wel verrast. Missie geslaagd zou ik zeggen hahahahahahahaha!
In jouw geval had er een knop moeten zijn die zegt: "Maak vrolijke route".
-
@StefanHummelink
good one, Stefan
een vrolijke route, yep, dat zou pas een optie zijn, en daarnaast een droge route ook, kwestie van met de regen rekening te houden
-
@Drabslab said in Rondritgenerator negeert ingegeven lengte in kilometers:
@StefanHummelink
...een droge route ook...
Als dit toch eens kon