Ned spraak instelling is weg
-
ik heb opeens geen Nederlandse audiotaal stem meer, nu staat die in Engels audiotaal ingesteld, en kan ook andere talen instellen, maar geen Nederlands, heb ook al de App opnieuw ge-installeerd, maar helaas, hoe kan ik het Nederlandse audiotaal weer terug te krijgen
-
@karel-11 Kan je vinden in de audio instellingen van de app:
https://ondersteuning.myrouteapp.com/nl/support/solutions/articles/12000098514-app-navigatie#Navigatie-instellingen -
@Nomko-Nomden, helaas dit had ik al uitgeprobeerd, hierbij wat screenshots toegevoegd, hopelijk geeft dit een beter beeld.
-
@karel-11 Je hebt alles behalve Nederlands lijkt het wel???
Anders een support ticket aanmaken zodat de makers van MRA er naar kunnen kijken.
-
@Nomko-Nomden, daar was ik ook al achter gekomen, vandaar nu ook deze geplaatste post.
en hoe maak ik zon support ticket aan, ik had al een aantal mailtjes gestuurd, maar ook daar nog geen reactie op terug gekregen
-
Gek, dat komt direct vanuit Android.
Kan je nog een andere “engine” selecteren? -
@Corjan-Meijerink wat bedoel je ermee, met een andere "engine" ik heb deze app op 3 verschillende divices staan, en ja dat zijn allemaal Android toestellen, maar vind het zo raar dat ik sinds 2 weken geen Ned spraak gebeuren meer heb
-
@karel-11 Erg vreemd! Dit is niet vanuit ons.
Als je één scherm terug gaat, dan kan je daar een "engine" selecteren.Zoals "....android" of "....samsung" misschien als je daar een andere selecteert, je wel weer NL stemmen ziet.
-
@Corjan-Meijerink gevonden, heb de instelling op Android gezet en nu wel de Nederlandse taal terug.
Dank je wel voor je respons
-
@karel-11 super!