nav tab Thork racing DMD T865X
-
ik heb mij de navigatie tablet Thork DMD T865X aangekocht.
Deze draait onder Android, en mijne GSM is een Iphone.
Ik heb alles van mijn GSM kunnen overzetten naar de Thork.
Doch ik heb een probleem met de MRA routeplanner
De app MRA werd van mijn I Phone overgezet naar de Thork, maar ik kan mijn routes niet opstarten in de tablet .
Is er iemand die mij hierbij kan helpen, iemand die eveneens over deze Thork T 865X beschikt
Kan ik deze Thork opladen via een stopcontact of enkel via bevestiging op mijn motor
alvast bedankt als iemand mij zou kunnen helpen
Noel -
@Noel-Van-der-Eecken hoi Noel
Ik heb dezelfde tablet.
Heb je MRA op de tablet geïnstalleerd vanuit de Google Play Store
Thork draait op Android en niet op iOS
Normaal gesproken moet je de routes vanuit MRA gewoon kunnen starten vanaf je tablet
Heb je er een simkaart in gestopt of gebruik je de hotspot van je iPhone -
@Noel-Van-der-Eecken aan de linker zijkant van de tablet zit een USB C aansluiting onder de rubber afdichting. Daarmee kun je de tablet opladen
-
marius
dank om mij te helpen
die usb poort had ik opgemerkt, maar ik twijfelde of ik deze kon gebruiken om de tablet op te laden via netstroom gezien er geen kabeltje werd meegeleverd en in de handleiding het gebruik van deze poort niet werd toegelicht.
Ik ga mij deze voormiddag bij de provider Proximus een datakaart aanschaffen zodat ik een internet verbinding kan maken.
Mag/kan ik je later nog kontakteren indien nog bijkomende steun zou nodig hebben aub
Noel -
@Noel-Van-der-Eecken Hoi Noël
geen enkel probleem, have fun met die tablet. het werkt fantastisch.
Als je bij je provider bent, zou ik ook ff informeren of een Duo simmkaart niet beter is. Dan heb je nl direct ook het telefoongedeelte van de tablet werkend. Of je moet niet gebeld willen worden. Dan zou ik zeggen maar een hotspot aan op je telefoon dan hoef je nl ook geen datakaart te kopen. -
Marinus,
Met de bijkomende simkaart kan ik nu online gaan met de thork nav = ok
De app MRA is op de thork nav ook geïnstalleerd : ik kan mijn bestaande routes in de routelab selecteren maar daar blijft het bij.
Hoe kan ik de geselecteerde route opstarten in de thork nav ?
nu je mij hierbij helpen aub
Noel -
Iemand ook problemen met de kleine iconen op het grote T865X scherm?
Het is lastig om de app te bedienen met handschoenen.
Kan je de grote instellen?
Volgens mij niet.Geo
-
@Marinus-van-Deudekom
marinus
opstart van de navigatie route is ok ( gevonden )
Mijn sena 20S is verbonden met de NAV Thork, doch als ik een geplande/gemaakte route rij, hoor ik niet de instructies ( zoals rechtdoor rijden of links/rechts afdraaien )
Hoe kan ik dit instellen.
Is het mogelijk om tijdens een geplande rit naar de radio te luisteren en tegelijkertijd de instructies te horen MRA route ? -
@Noel-Van-der-Eecken mogelijk is je Sena nog gekoppeld aan een vorig Navi systeem.
Ik zou hem opnieuw koppelen met de tablet
Naar muziek luisteren kan terwijl je navigeert. MRA zorgt voor het tijdelijk dempen tijdens de gesproken aanwijzingen