3 Oct 2024, 20:30

@Nomko-Nomden
Mijn planning is tot Maastricht of Luik op de snelweg en vanaf dan binnendoor. Ik hoop dan ergens tussen Luxemburg en de Vogezen een overnachting te pakken.
En vanuit daar zie ik het wel, misschien dat ik vanuit daar wel helemaal niks boek en zie hoever ik kom als ik naar het zuiden rij.
Wat ook nog een optie is, is om vanuit een vast punt 2 dagen te rijden (zoals Con) en de 4de dag terug rijden.

Alle opties staan open. De Vogezen lijkt mij met de motor net iets leuker en "spannender" dan de Eifel & Moezel alleen het is een stukje rijden.

@Con-Hennekens
Als je vanuit midden-limburg start scheelt dat toch zo'n 1,5 uur. Misschien moet ik toch maar verhuizen alleen al voor dat gemak. 😉
Als ik alleen rij, rij ik ook door en neem ook minder lange stops maar ik ken mij zelf ook een beetje. Ik moet mij wel verplichten om niet te lang te rijden omdat ik anders maar door blijf gaan.
En ik ben het met je eens dat deze afstanden eigenlijk te lang zijn voor 3 dagen, daarom mijn keuze voor 4. Dat vind ik ook al te kort, persoonlijk liever 5 of 6.
Maar goed A; ik ben nog nooit alleen weg geweest met de motor dus wil het niet te lang maken en B; Thuis heeft ook nog wel een mening.
Ik neem even contact op m.b.t. de routes.