Track vanuit Basecamp continue terug leiden naar overgeslagen punt
-
Ik heb een track gekregen die gemaakt is in Basecamp. Als ik deze rijd en ik mis net aan de start, dan blijft deze terugleiden. De start is een via punt dus dat begrijp ik.
Echter halverwege de route ben ik gestopt en heb ik even mijn telefoon uit en aan moeten zetten. Na opstarten van de MRA app en de track dus halverwege weer willen oppakken MOET ik dus naar de start. Ik heb al lang gezocht maar ik krijg dit er niet uit. Is er geen manier om een track halverwege op te starten?
Ook heb ik bij een andere track gehad dat als ik een klein stukje moest overslaan (wegwerkzaamheden) ik continue maar teruggestuurd wordt. Ik heb wel in de opties "punten automatisch overslaan" aan staan, maar hij bleef maar terug gaan. Ligt dit aan de track in basecamp gemaakt?
Voor beide bovenstaande punten geld dat ik dit vorig jaar nog niet had en toen heb ik de zelfde tracks gereden, Is er iets in de APP gewijzigd?
-
@Sjoerd-n said in Track vanuit Basecamp continue terug leiden naar overgeslagen punt:
punten automatisch overslaan
Euhhhh, rijd je een track of een route? Een track bevat geen routepunten en kunnen dus ook niet overgeslagen worden.
Ik vermoed dat je een track naar route hebt omgezet en die genavigeerd? Klopt dat? Dan kan er een vervolg op jouw bericht geschreven worden, maar vooralsnog graag eerst even antwoord op de onderstaande vraag?
Rijd je een route, of routetrack?
-
Ik heb een route-track geïmporteerd en direct genavigeerd dus niet omgezet.
Vorig jaar pakte mra de route ook halverwege op maar nu kreeg ik dit niet voor elkaar.
En tevens als ik iets moest overslaan vanwege wegopbreking hoefde ik daar vorig jaar niet perse overheen, en nu wel.