Na de pauze de route vervolgen Start deze vanaf het begin weer.
-
Hallo,
Ik ben een beginnende gebruiker. Normaal gebruik ik de Garmin.
Wat ik regelmatig doe is een rit uitzetten terwijl ik onderweg ben. Ik maak dan graag gebruik van de kronkelroute optie in de app.
Dus eenmaal in Duitsland. Ik wijs een eindpunt aan en laat de route berekenen.
Lijkt allemaal prima. Natuurlijk hebben we onderweg even een pauze. Of we rijden eens verkeer.
Als ik na de pauze de route weer wil vervolgen, stuurt hij me eerst weer naar mijn oorspronkelijke vertrekpunt.
Heel vervelend.Wat doe ik fout ?
-
Als je de kronkelroute gebruikt, maak dan vanaf je pauze plaats een nieuwe naar je bestemming.
Als je een route rijd, deze niet uitzetten, of als je hem weer start, even het eerstvolgende punt opzoeken en wat langer op drukken -
Bedankt.
Ik start dan ook inderdaad een nieuwe route.
Ik zet de app niet uit. Maar mn telefoon gaat wel op zwart. En na het openen van mn telefoon krijg ik inderdaad dit probleem.Ik zal de route opnieuw starten.
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA ik herken dit probleem. Terwijl de app aangeeft om de navigatie te hervatten. wil het steeds weer bij de eerste waypoint beginnen.
En wat bedoel je precies met : langer erop drukken ? -
Als je een route hebt gemaakt met routepunten, kun je door langer op een routepunt de drukken in de lijst, starten vanaf dat routepunt, zie ook de handleidingen van de App: https://www.myrouteapp.com/support
-
Dit werkt op een iPhone goed maar via een CarPlay scherm kan je niet op de routepunten drukken.
Vanmiddag maar weer op de BMW Nav6 gereden.
Ik wist deze mogelijkheid niet.
Na een pauze dus eerst mijn app via de telefoon op een punt drukken en vanuit daar verder gaan en dan springt de CarPlay scherm ook naar dat punt. Handig NEE !!!!