Afslagen op rotondes niet juist
-
Deze zomer voor de eerste keer gereden met MRA op mijn Samsung mobiel. Ben zeer positief, op de volgende punten na:
- De layout van het kaartmateriaal zou een stuk levendiger kunnen.
- Op bijna elke rotonde was de aanwijzing om de eerste aflag te nemen, terwijl dit bijna steeds de 2e of 3e afslag zou moeten zijn.
- Het aanbrengen van wijzigingen met mijn handschoenen blijft een probleem.
Omdat ik ook mijn Zumo XT had geïnstalleerd, viel mij op dat de export van MRA naar de Zumo op mijn apparaat verre van ideaal was
-
@P-Meijers welke versie van de app gebruik je want dit probleem is een paar updates geleden opgelost
Wanneer je met de Garmin drive werkt exporteer dan een 1.2 gpx. Zet op je XT herberekenen uit en geniet van je rit -
@Marinus-van-Deudekom
Dank voor je antwoorden, maar waar kan ik zien welke versie ik heb? -
@P-Meijers said in Afslagen op rotondes niet juist:
waar kan ik zien welke versie ik heb
In de app klikken op hamburgermenu (linksboven). Dan op profiel icoon (rechtsboven). Dan naar onder scrollen. Ik heb twee dagen geleden nog zoveel rotondes gereden dat ik er gek van werd . Zij gaven allemaal de juiste afslag in beeld en geluid. Hoewel ik motor rij gebruik ik 'Auto' als reismodus. Geen idee of dat nog wat uitmaakt...
-
-
@Rob-Verhoeff said in Afslagen op rotondes niet juist:
Hoewel ik motor rij gebruik ik 'Auto' als reismodus. Geen idee of dat nog wat uitmaakt...
Ja, helaas wel, is mijn ervaring van het motorweekend 2 weken terug.