Navigeren naar POI
-
Hallo,
Ik heb voor op het eiland Zakintos een lijst aangemaakt met POI's. Nu ik hier ben heb ik problemen om een route te maken naar ieder punt. Dus van punt naar punt. Kan iemand helpen? -
@Huibertus, laat eens wat van die POI's zien? tien tegen één staan ze niet op de weg?
-
@Con-Hennekens Con, ik heb, opmdat ik morgen al ga rijden, even vormingspunten bij de POI's gezet, om zo de route te kunnen rijden. Volgende week wil ik de andere punten rijden, maar dan van POI naar POI. Volgens mij liggen de punten (nu) op de wegen, maar krijg het nog steeds niet voor elkaar een route naar een poi te plannen.
https://www.myrouteapp.com/route/open/9126109 -
@Huibertus I was able to load your route and navigate it. I don't really understand what the issue is when you say you can't navigate to a poi.
-
@Huibertus, Jij weet dat je bij het toevoegen van een POI aan een route kunt kiezen om van de POI meteen een routepunt te maken?
Als je routepunt aanvinkt word die er meteen bovenop gezet.
Dan kun je alsnog kiezen om dat routepunt OP de weg te zetten. Het POI blijft netjes staan.
-
@Con-Hennekens said in Navigeren naar POI:
@Huibertus, Jij weet dat je bij het toevoegen van een POI aan een route kunt kiezen om van de POI meteen een routepunt te maken?
Als je routepunt aanvinkt word die er meteen bovenop gezet.
Deze keuze mogelijkheid krijg ik niet. Heeft dit te maken dat het poi bestand op mijn laptop staat, en ik de route naar poi probeer te navigeren via iPhone?
-
@Huibertus, Nee, want het POI bestand heb je geupload, en staat dus in de cloud. Anders kun je het niet gebruiken in de web-planner. Ik dacht even, gezien het icoon van de POI, dat het misschien geen optie zou zijn bij een POI uit je persoonlijke bibliotheek, maar dat is het niet, want daar krijg ik ook die optie gewoon (toevoegen als routepunt). Ik heb even geen antwoord hoe het kan dat jij die optie niet krijgt...
-
@Con-Hennekens ik had alle poi’s nog even gecontroleerd en netjes op de wegen gezet. Wanneer ik nu de route open, en een poi aan klik, dan verschijnt er een blauw balkje alsof er iets geladen wordt. Daarna niets. Hou ik datzelfde punt na de vorige actie langer ingedrukt, dan verschijnt er wel een route.