vandaag de 1000 bochten Eifel gereden
-
Maar om de een of andere rare reden was de aangepaste route op mijn telefoon anders dan in mijn webbrowser gemaakt, had deze route aangepast zodat de start/finish op de locatie begon en eindigde waar ik in een appartment zat, route zag er goed uit en klopte helemaal, ook met verkeer aangevinkt gecontroleerd, echter toen ik de route begon te rijden bemerkte ik na enkele km's dat het geen 245 km was maar 404 km gelukkig heb ik dit onderweg kunnen aanpassen, het navigeerde me naar de oorspronkele start positie, terwijl ik dat juist had aangepast
Onderweg gestopt en met de telefoon de webbrowser myrouteapp gekozen en daar de route aangepast naar huidige locatie, ook de naam aangepast en toen verliep de route bijna zonder problemen, de 1e 170 km kreeg ik keurig de instructies ( reed de route online ) en daarna niks meer, dus HERE heeft zijn zaakjes nog niet op orde
-
@marc-van-der-heijden, Wat jij beschrijft kan gebeuren als je het eerste routepunt mist.Dat is een VIA en die wordt dus niet overgeslagen. Vandaar dat je vaak het advies hoort op het startpunt niet op je oprit te zetten, maar iets verder in de route. Je ziet dan de afstand tot het eindpunt oplopen ipv aflopen. Het handmatig overslaan van het VIA punt helpt dan.
Je 2e punt zegt mij niks, komt niet bekent voor. Ging je telefoon misschien in spaarstand of zo? Problemen liggen niet altijd aan de app Ik ben de afgelopen dagen 2x in Eifel en Ardennen geweest, en dat ging van begin tot eind helemaal prima.
-
@marc-van-der-heijden
Heb je een link naar die route? Kunnen we kijken waar het fout gaat. -
@Nomko-Nomden said in vandaag de 1000 bochten Eifel gereden:
@marc-van-der-heijden
Heb je een link naar die route? Kunnen we kijken waar het fout gaat.Dit was de route, maar om de een of andere reden wilde me het toch naar de originele startlocatie brengen, daar kwam ik pas later achter en moest verder doorrijden om een geschikte stoplocatie te vinden en heb toen onderweg de route aangepast naar waar ik dichtbij was en heb toen mijn route verder voortgezet, zoals je zit klopt de route gewoon vanaf mijn huisje, maar de route bleek ineens 404 km te zijn
https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/9149012?mode=share
de route had ik aangepast naar dit en verder voortgezet : https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/9131250?mode=share
route had ik gehaald van routeyou
-
@marc-van-der-heijden
Ik zou zeggen dat je het startpunt voorbij gereden bent en ergens anders gestart bent op de route maar neem aan dat je gewoon netjes bij startpunt 1 begonnen bent?Wat ik ervaren heb, ik had hetzelfde probleem als jou dat ik ook weer terug moest naar het startpunt, is dat ik het startpunt iets verder van mijn eigenlijke startpunt neerzet. Vanaf mijn startpunt wordt ik dan eerst naar het startpunt op de route gedirigeerd en dan wordt de feitelijke route dus opgepakt.
In het screenshot hieronder als voorbeeld van wat ik bedoel. Met de groep waar ik regelmatig tochtjes mee rij is onze verzamelpunt McDonalds Zilverstraat te Zoetermeer. Maar het startpunt van de route plaats ik dan bij de kruispunt. Vanaf de McDonalds wordt ik dan eerst naar die startpunt geleid en vandaar wordt de route dan verder opgepakt.
Heb jij dit al geprobeerd?
-
@Con-Hennekens said in vandaag de 1000 bochten Eifel gereden:
Wat jij beschrijft kan gebeuren als je het eerste routepunt mist.
En dat is niet zo gek met routepunt plaatsing zoals dit:
.
Routepunt 1 op het dak van je appartement plaatsen (zoals in jouw beide routes is gedaan!)zorgt bijna altijd voor geouwehoer.Navolging geven aan de tip van @Nomko-Nomden voorkomt de problemen die kunnen ontstaan t.g.v. slechte rp1 plaatsing.