lijkt alsof het alleen 1e afslag kan zeggen
-
Vandaag naar Hillesheim Duitsland gereden, was een zeer mooie bochtige route, maar om onbekende reden kan het bij rotondes alleen zeggen: Neem 1e afslag, het maakt niet uit of het de 1e of de 2e of de 3e is, ik krijg de hele rit alleen 1e afslag te horen, ook heel vaak geen gesproken instructies terwijl de kaart duidelijk laat zien dat linksaf of rechtsaf geslagen moet worden
navigeer met iPhone 13 Pro Max
-
This post is deleted! -
@marc-van-der-heijden bekent probleem wordt aan gewerkt..
-
@Leike-Lodiers oke, iig fijn te lezen dat het niet aan mijn toestel ligt, maar aan mra of here
-
Welk profiel rij je mee? Motor of Auto.
Heb je toevallig je kaatmateriaal ook bijgewerkt of rij je altijd online.Vorige week op Android en offline met het laatste kaart materiaal gingen alle rotondes goed bij mij
-
@marc-van-der-heijden, het doet zich alleen voor bij online navigeren met het motor profiel. Bekend probleem inderdaad wat vandaag (gisteren zie ik nu ) opgelost zou worden door HERE, maar blijkbaar hebben ze iets meer tijd nodig.
-
@M-Schrijver said in lijkt alsof het alleen 1e afslag kan zeggen:
Welk profiel rij je mee? Motor of Auto.
Heb je toevallig je kaatmateriaal ook bijgewerkt of rij je altijd online.Vorige week op Android en offline met het laatste kaart materiaal gingen alle rotondes goed bij mij
Ik rij de laatste tijd altijd offline, altijd voor ik ga rijden doe ik thuis met wifi controleren of er een update is voor de off line kaarten zo ja dan vernieuw ik deze, en altijd motor
Het viel me vandaag trouwens op met het rijden van de 1000 bochten Eifel dat wanneer ik voor offline kies ik vaker te maken heb met onjuiste instructies
-
sinds ik auto gebruik is voor mijn probleem over
-
Ik rij ook met profiel Auto.
Profiel Motor schijnt toch wat problemen te hebben en ik zie niet echt het voordeel van het profiel motor in. -
@M-Schrijver Bij profiel “auto” zie ik allemaal verbodsborden die bij motor niet nodig zijn. Niet zwaarder dan …., niet breder dan ….. etc
-
@Huibertus
Waar zie je die verschijnen?
Kan je die meldingen niet uitschakelen? -
@Bouke-Ent said in lijkt alsof het alleen 1e afslag kan zeggen:
ga ik dat morgen eens proberen om als profiel auto te gebruiken, ben benieuwd wat dat gaat brengen
-
@Huibertus In het kaartlaag-menu van de app kan je deze optie uit zetten. Voor auto's heeft die functionaliteit volgens mij niet zoveel zin. Heb je een camper of een vrachtwagen dan is het andere koek.
-
@marc-van-der-heijden said in lijkt alsof het alleen 1e afslag kan zeggen:
@Bouke-Ent said in lijkt alsof het alleen 1e afslag kan zeggen:
ga ik dat morgen eens proberen om als profiel auto te gebruiken, ben benieuwd wat dat gaat brengen
Vandaag dus een route aan het rijden, online maar wel de route gedownload voor offline, profiel auto, maar krijg ik in het begin keurig gesproken instructies, krijg ik een uurtje later ineens niks meer, om even later weer wel gesproken instructies te krijgen, heel irritant als de app de ene keer wel instructies uitspreekt en het amdere moment niet, veranderen van profiel veranderd voor mij helaas niks
-
@marc-van-der-heijden
Worden vormingspunten bij benoemd? Bij mij was dit een ding. Wanneer ik Waypoint instructies op "Via" heb staan, krijg ik netjes alle instructies.
Heb ik Waypoint instructies op "Alle" staan, vallen er wel instructies weg. De vormingspunten zijn hier de schuldige van.
De route instructies komen waarschijnlijk van de Here kaarts/software. Terwijl de Waypoint instructies er door MRA ingepropt worden. Dit veroorzaakt blijkbaar conflicten -
@M-Schrijver said in lijkt alsof het alleen 1e afslag kan zeggen:
@marc-van-der-heijden
Worden vormingspunten bij benoemd? Bij mij was dit een ding. Wanneer ik Waypoint instructies op "Via" heb staan, krijg ik netjes alle instructies.
Heb ik Waypoint instructies op "Alle" staan, vallen er wel instructies weg. De vormingspunten zijn hier de schuldige van.
De route instructies komen waarschijnlijk van de Here kaarts/software. Terwijl de Waypoint instructies er door MRA ingepropt worden. Dit veroorzaakt blijkbaar conflictenbedankt, ga ik dit voor de rit van morgen eens proberen, wel jammer dat we hier steeds het Ei van Columbus steeds opnieuw moeten ontdekken
-
@marc-van-der-heijden
Tja, dat is het nadeel als je met een product werkt wat nog volop in ontwikkeling is -
Gisteren een route gereden, Next zei ook bij iedere rotonde (van de gevoelde 300+...) "1e afslag nemen". Dwingt je constant op je telefoon te kijken...
-
@Sytze-van-der-Laan Al zo vaak benoemd hier op het forum. Is een bug bij de kaartleverancier die hopelijk snel is opgelost (zou afgelopen vrijdag een fix voor komen die kennelijk toch wat meer tijd vergt!). Stel de reismodus in op auto en je hebt er geen last meer van.
-
@Rob-Verhoeff Bedankt voor de tip, ik houd (tot mijn eigen nadeel) niet altijd bij wat er in het forum wordt besproken