navigeren gratis member
-
Ik ben gold member; ik wil mijn routes met een vriend delen. hij heeft mra gedownload en kan mijn route ook zien maar hoe kan hij hem dan rijden? dit lukt niet. hoor graag.
-
@arian-van-duijne wat lukt niet?
De app zal vragen om in te loggen danwel een trial te starten bij het starten van de navigatie.Je hebt voor de navigatie een Navigation Next abonnement (of trial) nodig.
-
@Corjan-Meijerink hi en dankjewel; sorry dat ik het niet snap hoor. is er een app van navigation next want die zie ik niet en ik kreeg hem er geloof ik bij. hoe doen we dit?
-
@arian-van-duijne de app heet gewoon “MyRoute-app”
-
@Corjan-Meijerink Ja dat dacht ik ook maar als ik de route in MRA open komt er linksonder een knop navigeer. bij mijn zwager die dus gratis de app heeft gedownload komt deze melding er niet te staan en kan hij dus niet navigeren.....? wat doen we verkeerd>
-
@arian-van-duijne misschien dat die knop mist als je helemaal niks hebt, zal dat eens nakijken.
Laat hem vooral zelf eens een route starten vanuit een gekozen bestemming of eigen route. Dan wordt er zeker gevraagd om een Trial te starten
-
@Corjan-Meijerink ok thanks dat gaan we eerst eens proberen. voor nu bedankt!